آپارتمان‌ها و پنت هاوس‌های بزرگ در نزدیکی دریا در محمودلار آلانیا

Ref: 10973
WhatsApp
قیمت
2+1115 m2 -
3+1145-180 m2 -
4+1165-240 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی که در نزدیکی دریا قرار دارد، امکانات اجتماعی غنی و فضاهای خوب را در منطقه‌ای محبوب با ارزش بالا ارائه می‌دهد.

این مجتمع مسکونی در فاصله 50 متری از دریا در محمودلار واقع شده است. این منطقه یکی از محبوب ترین مناطق آلانیا است و ارزش سرمایه گذاری بالایی دارد. این پروژه شامل 2 بلوک با 101 آپارتمان، یک پارکینگ در فضای باز و طیف وسیعی از امکانات اجتماعی است که در زمینی به مساحت 3.389 متر مربع ساخته شده است. امکانات اجتماعی از استخر روباز گرفته تا پارک آبی، استخر سرپوشیده، سونا، سونا بخار، تناسب اندام، حمام ترکی، و سالن سینما را شامل می‌شود، در حالی که آپارتمان‌های با اندازه‌های مختلف به صورت 1+2، 1+3، و 1+4 پنت هاوس که اندازه آنها بین 115 تا 240 متر مربع متغیر است.

آپارتمان‌ها و پنت هاوس‌های بزرگ در نزدیکی دریا در محمودلار آلانیا 0

آپارتمان‌هایی که با دقت طراحی شده‌اند، دو ویژگی مهم را برای ایجاد یک فضای نشیمن زیبا و کارآمد ترکیب می‌کنند: پالت رنگ خنثی و استفاده حداکثری از نور خورشید. در حالی که پنجره‌های بزرگ اجازه می‌دهند نور طبیعی فراوان به داخل جریان پیدا کند، کاشی‌های سرامیکی صیقلی با سطوح درخشان، به‌طور بازیگوشی با نور طبیعی بازی می‌کنند. استفاده از دیوارهای چوبی، لهجه‌های برنجی و طرح‌های آینه و سقف مجلل، طرح بصری و بافت اتاق‌ها را غنی می‌کند و دیوارهای کسل‌کننده را به سطوحی جذاب تبدیل می‌کند. به خصوص، اثر تسکین دهنده چوب فضای داخلی را سخاوتمندانه پر می‌کند و حال و هوای آپارتمان را ارتقا می‌دهد. علاوه بر این، آپارتمان‌ها فضاهای زندگی صمیمی را ارائه می‌دهند.

آپارتمان‌ها و پنت هاوس‌های بزرگ در نزدیکی دریا در محمودلار آلانیا 1

آشپزخانه‌ها با کابینت‌های مدرن، ترکیبی از کابینت‌های تخت چوبی و کمدهای پایه‌ای به رنگ عاج طراحی شده‌اند. آنها با یک کانتر سفید و پشتی که فضای آشپزخانه را روشن می‌کند جفت می‌شوند. نورپردازی برجسته زیر کابینت فضایی دنج ایجاد می‌کند و رنگ اتاق را تنظیم می‌کند. حمام ها دارای کمدهای چوبی دیواری و کابینت دوش بزرگ هستند. استفاده گسترده از چوب در سرتاسر آپارتمان ها حس گرما را اضافه می‌کند.

به طور کلی، این مجموعه یک زندگی راحت را در مجاورت دریا، سواحل، بازارها و مرکز شهر ارائه می‌دهد، جایی که شما از دسترسی آسان و راحت به هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید بهره مند شوید.

آپارتمان‌ها و پنت هاوس‌های بزرگ در نزدیکی دریا در محمودلار آلانیا 2

جزئیات دیگر

دوش‌های کنار استخر
درب و پنجره‌های پی وی سی بالکن
اتصال تلویزیون و تلفن در اتاق نشیمن
رنگ دیوار پلاستیکی قابل پاک شدن
درب‌های فولادی
ژنراتور برق
امنیت 24 ساعته
ماهواره مرکزی و اینترنت

فاصله‌ها

200 متر تا ساحل
ساحل خصوصی 6 کیلومتر دورتر
ساحل آلانیا کلئوپاترا: 13 کیلومتر
Migros:  متر250
Bim:متر 50
مرکز خرید آلانیوم: 8 کیلومتر
داروخانه: 100 متر
فرودگاه گازی پاشا: ۲۹ کیلومتر
مرکز شهر محمودلار: 2 کیلومتر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید