آپارتمان‌های مدرن با امکانات اجتماعی در Mahmutlar آلانیا

Ref: 11609
WhatsApp
قیمت
1+1 m2 -
2+1 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jul 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
طرح‌های پرداخت برای این آپارتمان‌ها و پنت‌هاوس‌های کاملاً جدید آلانیا با استخرهای روباز و سرپوشیده، نگهبانی و سالن ورزشی در دسترس است.

این مجتمع مسکونی مجلل برای کسانی که می‌خواهند در تمام طول سال زندگی کنند، در خلوت و آرامش هر روز در دریای مدیترانه از خواب بیدار شوند، ایده آل است.

آپارتمان‌های مدرن با امکانات اجتماعی در Mahmutlar آلانیا 0

این مجتمع مسکونی خیره کننده در زمینی به مساحت 2000 متر مربع در محموتلار آنتالیا واقع شده است. تنها 300 متر از مرکز محموتلار و 700 متر تا دریای مدیترانه فاصله دارد. احاطه شده توسط درختان زیبای کاج و سرو، مناظر عالی از کوه های توروس دارد و آن را به مقصدی عالی برای کسانی که به دنبال آرامش هستند، تبدیل می‌کند.
 

آپارتمان‌هایی با پلان ۱+۱ و ۱+۲ و همچنین پنت هاوس ۱+۳ و ۱+۵ در مجموعه موجود است.

امکانات اجتماعی مجتمع عبارتند از:

آپارتمان‌های مدرن با امکانات اجتماعی در Mahmutlar آلانیا 1
  • استخرهای روباز و سرپوشیده
  • اتاق بازی کودکان
  • زمین بازی بچه‌ها
  • سونا
  • حمام ترکی
  • سالن تناسب اندام
  • نگهبانی 24 ساعته
  • پارکینگ در فضای باز

فضای داخلی مجموعه در کل تداعی کننده تجمل است. مواد طبیعی و همچنین رنگ‌ها و تزئینات آرامش‌بخش، فضایی دلپذیر و لذت‌بخش را در اتاق نشیمن ایجاد می‌کنند. 
پنجره‌های بزرگی که به صورت استراتژیک در سرتاسر ساختمان قرار گرفته اند، منظره زیبایی را از هر اتاق ارائه می‌دهند. هر آپارتمان دارای بالکن با منظره سبز است. برای تزئین تمام سقف‌ها از قالب‌های گچی و نورپردازی توکار استفاده می‌شود. اتاق خواب اصلی بزرگ و روشن بوده و دارای یک دیوار برجسته، یک رختکن شیک و یک دوش است. حمام ترکی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند نیمکت مرمری است و مواد طبیعی و رنگ‌های خنثی آن را بسیار آرام و دلپذیر کرده است.

آپارتمان‌های مدرن با امکانات اجتماعی در Mahmutlar آلانیا 2

حمام‌ها دارای لوازم بهداشتی باکیفیت مانند کابین دوش، سرویس بهداشتی، آینه، کابینت و سینک و همچنین پالت کرمی با رنگ طلایی هستند. در سرتاسر آپارتمان‌ها، جزئیات نفیس مانند قالب‌ها، پانل‌های دیواری، پنجره‌ها و درب‌ها به شیوه‌ای بسیار ظریف تأثیر زیادی بر جای می‌گذارند. دیوارها سفید مایل به کرم و شامل کاغذ دیواری هستند.

این پروژه شگفت انگیز در حال حاضر در حال ساخت است و تکمیل آن برای جولای 2024 برنامه ریزی شده است. طرح‌های پرداخت برای خرید آنها موجود است: سرمایه‌گذاران می‌توانند 30 درصد مبلغ را به عنوان پیش پرداخت و مابقی را به صورت اقساط ماهانه تا پایان ساخت و ساز پرداخت کنند.

آپارتمان‌های مدرن با امکانات اجتماعی در Mahmutlar آلانیا 3


اگر مایلید در مورد این پروژه بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید