خرید ملک در استانبول و سرمایه گذاری در آپارتمان های پانوراما در منطقه اوسکودار

Ref: 20106
WhatsApp
قیمت
2+1123-130 m2 -
3+1180-261 m2 -
4+1210-421 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Oct 2025
18 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خرید خانه در استانبول در یک مجتمع 6 بلوکی با آپارتمان‌هایی در اندازه های مختلف در استانبول اوسکودار، محله Camlica با چشم‌انداز پانوراما.

این پروژه مسکونی در Çamlica واقع در منطقه Üsküdar در استانبول، و در زمینی به متراژ 6000 متر مربع ساخته شده است. این پروژه شامل شش بلوک است که در مجموع 70 آپارتمان را در خود جای داده است. یکی از ویژگی های قابل توجه این پروژه تاکید بر فضای سبز است که 65 درصد از کل مساحت به باغ های سرسبز و فضاهای باز اختصاص دارد.

خرید ملک در استانبول و سرمایه گذاری در آپارتمان های پانوراما در منطقه اوسکودار 0


این مجتمع که در فضای جذاب و مسحورکننده Camlica واقع شده ، محیط زندگی آرام و زیبا را به ساکنان ارائه می دهد. با وجود اینکه در مرکز شهر قرار دارد، محله اطراف به دلیل سرسبزی فراوانش شناخته شده است که محیطی با طراوت و آرام دارد.

طراحی معاصر، آپارتمان های بزرگ با نور طبیعی و فضاهای نشیمن بزرگ از ویژگیهای این مجموعه است.

خرید ملک در استانبول و سرمایه گذاری در آپارتمان های پانوراما در منطقه اوسکودار 1

یکی از جنبه های برجسته این پروژه مسکونی نمای پانورامایی است که از استانبول ارائه می دهد. ساکنان می توانند از مناظر شهری خیره کننده از جمله دیدنی های استانبول و زیبایی طبیعت اطراف لذت ببرند. چه خیابان های شهر شلوغ و چه فضای سبز آرام، این پروژه چشم اندازی منحصر به فرد از مناظر متنوع استانبول ارائه می دهد.

خرید ملک در استانبول و سرمایه گذاری در آپارتمان های پانوراما در منطقه اوسکودار 2

علاوه بر این، هدف این پروژه ارائه یک سبک زندگی راحت و دنج در یک مکان سنتی است. طراحی و چیدمان آپارتمان ها عملکرد و راحتی را در اولویت قرار می دهد و اطمینان حاصل می کند که ساکنان می توانند از فضایی خانگی لذت ببرند. ترکیب امکانات مدرن و محیط سنتی ترکیبی هماهنگ از راحتی و غنای فرهنگی را ایجاد می کند.

موقعیت مکانی:

محله Camlica، واقع در منطقه Uskudar، یک منطقه پر جنب و جوش و فرهنگی غنی در استانبول، ترکیه است. Camlica که در سمت آسیایی شهر واقع شده است به خاطر زیبایی های منظره، بناهای تاریخی و ترکیبی هماهنگ از سنت و مدرنیته شناخته شده است. یکی از ویژگی های بارز Camlica مناظر پانورامای خیره کننده آن است. این محله در دامنه تپه Camlica، بلندترین نقطه استانبول واقع شده است. از اینجا، بازدیدکنندگان می توانند از مناظر خیره کننده تنگه بسفر، افق نمادین استانبول، و بناهای تاریخی پراکنده در سراسر شهر لذت ببرند.

خرید ملک در استانبول و سرمایه گذاری در آپارتمان های پانوراما در منطقه اوسکودار 3

حمل و نقل در Camlica راحت است، با دسترسی آسان به سایر نقاط استانبول. این محله از طریق حمل و نقل عمومی، از جمله اتوبوس و کشتی، به خوبی به هم متصل است، که به ساکنان و گردشگران اجازه می دهد تا شهر و مناطق اطراف آن را بدون زحمت کشف کنند.

این تپه با فضای سبز سرسبز آراسته شده است و آن را به مکانی ایده آل برای پیک نیک، پیاده روی آرام و لحظاتی آرام در طبیعت تبدیل کرده است. علاوه بر این، این تپه خانه دو برج تماشای باشکوه، برج‌های تلویزیونی Camlica و رادیویی است که مناظر پانوراما را بهبود می‌بخشد و به عنوان نقاط دیدنی برجسته عمل می‌کند.

خرید ملک در استانبول و سرمایه گذاری در آپارتمان های پانوراما در منطقه اوسکودار 4

فاصله ها:

تپه چاملیکا: 500 متر
مترو: 2.2 کیلومتر
مرکز خرید میدان عمار: 2.5 کیلومتر
متروبوس: 3 کیلومتر

This property was published on 01-01-1403.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید