خرید آپارتمان در مرسین با طرح پرداخت نزدیک ساحل

Ref: 16435
WhatsApp
قیمت
1+1 58 m2 -
2+170 m2
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجموعه جدید تنها 1 کیلومتر از ساحل در مرسین Mezitli فاصله دارد، این مجتمع جدید آپارتمان های 1 و 2 خوابه مناسب برای مجوز اقامت، با پارک آبی، سالن بدنسازی، و زمین بسکتبال ارائه می دهد.

این اقامتگاه جدید در 1 کیلومتری ساحل در مرسین Mezitli واقع شده است و دارای 2 بلوک 14 طبقه است. این پروژه دارای آپارتمان های 1+1 و 1+2 با فضای نشیمن 58 تا 70 متر مربع است. هر واحد دارای 2 بالکن، 1 حمام و آشپزخانه اوپن است.

خرید آپارتمان در مرسین با طرح پرداخت نزدیک ساحل 0

امکانات اجتماعی مجتمع

این مجموعه مرسین با امکانات اجتماعی و فنی خود از جمله استخر روباز، زمین بازی کودکان، پارک آبی، سالن بدنسازی، زمین بسکتبال، سونا، حمام ترکی و محوطه باربیکیو، زندگی مناسبی را برای ساکنین فراهم خواهد کرد. علاوه بر این، گرمایش مرکزی در مجموعه وجود دارد که در هر اتاق رادیاتور تعبیه شده است، پارکینگ روی زمین و آسانسور با کیفیت بالا وجود دارد.


محیط مجتمع با ورودی قلمروکشی شده و با امنیت 24 ساعته و نظارت تصویری امنیت را دوچندان می‌کند. نمای بیرونی با مسیرهای پیاده روی، فضای سبز زیبا و نورپردازی در فضای باز تزیین شده است و فضایی دلپذیر و دوست داشتنی را برای معاشرت و لذت ساکنان فراهم می‌کند.

خرید آپارتمان در مرسین با طرح پرداخت نزدیک ساحل 1

آپارتمان‌ها با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها، از درهای ورودی فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا و سیستم گرمایش با شوفاژ و رادیاتور گرفته تا پنجره‌های پی‌وی‌سی دو جداره با کیفیت، آیفون تصویری رنگی، مبلمان توکار در راهروها و آشپزخانه‌ها، سقف‌ها تکمیل شده با با گچ‌بری، کفپوش کاشی و سرامیک با کیفیت، کف پارکت چند لایه و سرویس بهداشتی درجه یک در حمام‌ها تحویل داده خواهند شد.

 

آپارتمان ها در دسامبر 2024 تحویل داده می‌شوند. یک طرح پرداخت از سوی توسعه‌دهنده در دسترس است که 50٪ پیش پرداخت و اقساط ماهانه ارائه می‌دهد. با خرید این املاک می‌توانید برای اجازه اقامت ترکیه اقدام کنید.

خرید آپارتمان در مرسین با طرح پرداخت نزدیک ساحل 2

فاصله ها

ساحل: 1 کیلومتر
مرکز شهر: 1.9 کیلومتر
حمل و نقل عمومی: 200 متر
فرودگاه: 76.4 کیلومتر
مدرسه: 550 متر
سوپرمارکت: 200 متر
جاده اصلی: 800 متر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید