خرید آپارتمان نوساز در مرسین 400 متری دریا

Ref: 17824
WhatsApp
قیمت
1+1 65 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jul 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان های یک خوابه ارزان قیمت در مرسین در نزدیکی دریا، با استخر شنا و مناطق اجتماعی

این مجتمع مسکونی تک بلوکی که در شهر زیبای مرسین واقع شده است، در فاصله 400 متری از دریا، آپارتمان یک خوابه با فضای نشیمن 65 متر مربع را در خود جای داده است. مرسین یک شهر ساحلی بزرگ در کنار دریای مدیترانه در جنوب ترکیه با چشم انداز زیبا و آب و هوای معتدل است.

خرید آپارتمان نوساز در مرسین 400 متری دریا 0
مجتمع مسکونی یک جامعه دردار با مسیرهای پیاده‌روی، مناطق پیاده‌روی، پارکینگ در فضای باز، منطقه باربیکیو، خانه‌های کاملیایی، استخر شنا و زمین‌های بازی کودکان است.

فضای داخلی این پروژه با معماری و طراحی باکیفیت شامل عناصر و بافت‌های طبیعی: سنگ، چوب سخت و مبلمان توکار و کابینت آشپزخانه و همچنین اتاق خواب‌های راحت با منظره دریا است. علاوه بر فضای داخلی زیبا، همه آپارتمان‌ها دارای فضای نشیمن در فضای باز در بالکن خود با منظره پانوراما با پنجره‌های تمام قد هستند که به جریان نور طبیعی کافی در داخل کمک می‌کند.

خرید آپارتمان نوساز در مرسین 400 متری دریا 1

آپارتمان‌ها با طیف وسیعی از ویژگی‌ها، از درب‌های ورودی با کیفیت بالا، سیستم گرمایش مرکزی، آنتن ماهواره مرکزی، تلفن داخلی، رخت کن، مبلمان توکار در راهروها و آشپزخانه‌ها، سقف‌های کاذب و پارکت درجه یک کفپوش و همچنین یک آشکارساز آتش سوزی داخلی تکمیل شده‌اند. علاوه بر این، دیوارها با رنگ‌های سیلیکونی وارداتی رنگ آمیزی شده‌اند و پنجره‌های PVC عایق شیشه هستند. حمام آپارتمان‌ها دارای کابینت و وسایل با بهترین کیفیت و کابین دوش است.

خرید آپارتمان نوساز در مرسین 400 متری دریا 2

 

در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید و کلید خانه خود را در جولای 2023 دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مجوزهای اقامت ، لطفاً با مشاوران ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید