آپارتمان ممتاز در مرسین با 3 اتاق خواب

Ref: 17804
WhatsApp
قیمت
3+1135 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مسافت تا مرکز خرید 450 m
مسافت تا ساحل 1400 m
آپارتمان های درجه یک در مجتمعی معتبر، کاملاً با بالاترین استانداردها، با امکانات اجتماعی و ورزشی، در 1400 متری ساحل در مرسین مزیتلی طراحی شده است.

این آپارتمان‌های 1+3 در یک ساختمان 14 طبقه در منطقه مزیتلی، شهر مرسین، با مجموعه‌ای از طراحی مدرن، استانداردهای ایمنی، و چیدمان متفکرانه برای فروش در دسترس هستند. پلان طبقه 135 متر مربع شامل 3 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، آشپزخانه مجزا مبله، حمام و بالکن است. این ساختمان در زمینی به مساحت 1780 متر مربع با فضای سبز و امکانات اجتماعی ساخته شده است که تنها 1400 متر از ساحل فاصله دارد. این مجموعه شامل 31 آپارتمان است که در هر طبقه تنها 2 آپارتمان وجود دارد.

آپارتمان ممتاز در مرسین با 3 اتاق خواب 0

از امکانات بیرونی مجموعه می‌توان به نورپردازی نمای LED با نورپردازی، سیستم ماهواره مرکزی، سیستم گرمایش گاز مرکزی، ژنراتور، تقویت‌کننده آب، پارکینگ روباز، 2 آسانسور تمام اتوماتیک و ورودی ساختمان با طراحی مدرن اشاره کرد. علاوه بر این، احتیاط‌ها و ویژگی‌های ایمنی مطابق با استانداردهای تنظیم زلزله شامل امنیت خصوصی (24 ساعته)، درب ورودی ساختمان فتوسل، دودکش‌های تخلیه دود، هشدار دود/آتش سوزی، فرار از حریق و سیستم دوربین مرکزی است.

از دیگر مزایای این ساختمان می‌توان به استخر روباز، سالن ورزشی، زمین بازی کودکان، زمین بسکتبال و والیبال، زمین فوتبال ، آلاچیق کاملیا، مسیرهای پیاده روی و محوطه باربیکیو اشاره کرد.

زیرساخت های اجتماعی:

استخر در فضای باز
سالن ورزشی در فضای باز
زمین بازی بچه‌ها
زمین مینی بسکتبال و والیبال
زمین فوتبال مینی
کاملیا
مسیرهای پیاده روی
منطقه باربیکیو

آپارتمان ممتاز در مرسین با 3 اتاق خواب 1

ویژگی های داخلی:

آپارتمان‌های 3 خوابه متناسب با تراس خصوصی، دارای سه اتاق خواب بزرگ، آشپزخانه مجزا و اتاق نشیمن، به این معنی است که فضای کافی برای همه وجود دارد. همه اتاق خواب ها دارای کمد دیواری داخلی هستند و انباری زیادی وجود دارد. این املاک دارای تهویه مطبوع ، سیستم‌های اینترکام ویدیویی، رخت‌کن، کفپوش پارکت چند لایه درجه یک، و کاشی‌های سرامیکی و گرانیتی در مناطق مرطوب است. همچنین درهای شیشه‌ای کشویی تزئینی بین اتاق نشیمن و آشپزخانه وجود دارد. آشپزخانه‌ها دارای پلان‌های مجزا هستند و میزهای گرانیتی و کابینت‌ها متناسب با فضا طراحی شده‌اند. همچنین یک حمام و یک سوئیت با لوازم بهداشتی با کیفیت و کابین دوش وجود دارد.

آپارتمان ممتاز در مرسین با 3 اتاق خواب 2

فاصله ها:

  • مرسین مارینا: 7.3 کیلومتر
  • دانشگاه: 6.8 کیلومتر
  • مدرسه: 1.5 کیلومتر
  • مرکز خرید: 450 متر
  • ساحل: 1.4 کیلومتر
  • بیمارستان: 3.8 کیلومتر
  • تالار مرسین: 10 کیلومتر

آپارتمان ممتاز در مرسین با 3 اتاق خواب 3

لطفاً برای سوالات بیشتر در مورد مجوزهای اقامت و شهروندی ترکیه یا سرمایه گذاری با ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید