املاک مسکونی در مرسین نزدیک دریا

Ref: 17783
WhatsApp
قیمت
1+1 40 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خوید آپارتمان در مرسین فقط 250 متر با دریا با قیمت های جذاب.

توسعه مسکونی مجهز به سیستم انرژی خورشیدی در مرسین اردملی، در فاصله 250 متری از دریا، نزدیکی به مرکز شهر با خطوط حمل و نقل مختلف، و مجموعه‌ای از کافه ها، رستوران‌ها، و امکانات خرید را ارائه می‌دهد. این مجتمع 5 طبقه در زمینی به مساحت 840 مترمربع با مصالح درجه یک، صنایع دستی و معماری استادانه ساخته شده است و دارای 35 آپارتمان با طرح 1+1 است.

املاک مسکونی در مرسین نزدیک دریا 0

هر آپارتمان یک خوابه خیره‌کننده در توسعه شامل یک اتاق خواب، یک اتاق پذیرایی شیک با یک آشپزخانه مدرن مجهز و یک حمام مدرن است. این املاک بیشتر از فضای پارکینگ و زمین بازی کودکان بهره می‌برند.

هر منطقه نشیمن با پلان باز به راحتی پذیرای غذاخوری و استراحت است و با پنجره‌های بزرگ دو جداره که فضا را با نور طبیعی پر می‌کند. درهای ورودی از جنس استیل ضد زنگ بوده و کف آن با پارکت مرغوب و کاشی و سرامیک پوشیده شده است. آشپزخانه‌هایی که اندازه خوبی دارند، با کابینت‌های داخلی و میز کار با جلوه گرانیت به خوبی برنامه‌ریزی شده‌اند. علاوه بر این، در خارج از راهروهای ورودی، حمام‌های مدرن و جدید با کابین دوش و اتاق خواب قرار دارند.

املاک مسکونی در مرسین نزدیک دریا 1
این مکان درست در مرکز همه فعالیت‌های تعطیلات، نزدیک به دریا، ساحل، راه‌های حمل و نقل و امکانات تفریحی و خرده فروشی، برای سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از درآمدهای اجاره عالی است. همچنین امکان اخذ اقامت ترکیه نیز وجود دارد.

موقعیت:

این پروژه که در Erdemli، یکی از نواحی امیدوارکننده مرسین قرار دارد، با موقعیت مرکزی خود، راحتی را به شما ارائه می‌کند و با نزدیکی به مرکز شهر، مراکز خرید مانند فروم و مارینا، بنادر تورهای قایق، مراکز فرهنگی و بیمارستان‌ها، زندگی را آسان‌تر می‌کند. می‌توانید از دیدن قلعه دوشیزه، قلعه ماموره، آبشار یرکوپرو و صخره های مرد در میان مکان‌های تاریخی لذت ببرید.

املاک مسکونی در مرسین نزدیک دریا 2

در صورت داشتن هرگونه سوال بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید