آپارتمان‌های جدید مرسین در مجتمعی نزدیک دریا با چشم انداز

Ref: 10974
WhatsApp
قیمت
1+1 56-57 m2 -
2+164-89 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2023
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی آپارتمان‌های جمع و جور و مستقل با منظره دریا و کوه در نزدیکی دریا، حمل و نقل عمومی و سوپرمارکت‌ها را ارائه می‌دهد.

این مجتمع مسکونی نوساز توسعه یافته که قرار است در سال 2023 تکمیل شود، در Tece، مرسین، تنها 300 متر از دریا واقع شده است. این شامل 2 بلوک با 14 طبقه است که آپارتمان‌های 1 و 2 خوابه، پارکینگ در فضای باز و امکانات اجتماعی را در خود جای می‌دهد. آپارتمان‌ها بسته به موقعیت خود دارای منظره کوه، دریا، استخر یا خیابان هستند.

آپارتمان‌های جدید مرسین در مجتمعی نزدیک دریا با چشم انداز 0

با هدف تشویق به یک زندگی اجتماعی فعال و سبک زندگی سالم، طیف گسترده‌ای از امکانات اجتماعی شامل استخر روباز با سرسره‌های آبی، استخر ایمنی کودکان، زمین بازی کودکان، باربیکیو و زمین بسکتبال در مجموعه گنجانده شده است. علاوه بر این، طراحی محوطه شما را به بیرون رفتن و لذت بردن از طبیعت و فضای سبز سرسبز تشویق می‌کند.

با توجه به علاقه زیاد به مجتمع، ما فقط پیشنهادی برای آپارتمان‌های 1 خوابه جمع و جور با مساحت 52 متر مربع داریم. این آپارتمان‌ها با طراحی دقیق، مزایای زیادی از جمله تهویه بهتر، حداکثر متراژ مربع، و فضای زندگی صمیمی و مناسب برای اجتماعی شدن را ارائه می‌دهند. آپارتمان‌ها دارای راهرو و آشپزخانه با مبلمان توکار و حمام با لوازم بهداشتی باکیفیت هستند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به درب ورودی از جنس استنلس استیل باکیفیت، یک دستگاه آیفون تصویری رنگی، و پنجره‌های دوجداره PVC با کیفیت بالا که عایق‌کاری عالی را ارائه می‌کنند، اشاره کرد.

آپارتمان‌های جدید مرسین در مجتمعی نزدیک دریا با چشم انداز 1

علاوه بر این، دیوارها با رنگ ساتن ضدآب رنگ شده‌اند که مقاومت بالایی ایجاد می‌کند و سقف‌های تزئین شده با هالوژن‌های LED برای ایجاد رنگ داخلی و بهبود فضای آپارتمان‌ها تأثیرگذار هستند. کف با پارکت لمینت مرغوب و کاشی و سرامیک پوشیده شده است. این ویژگی‌ها با هم کار می‌کنند تا یک زندگی با کیفیت بالا را در یک مجتمع زیبا ارائه دهند که با امنیت عملیاتی 24 ساعته خدمات رسانی می‌شود تا امنیت و آرامش بدون مزاحمت را تضمین کند.

ویژگی‌های قابل توجه

مسیرهای پیاده روی
طراحی محوطه
نگهبانی 24 ساعته
نظارت تصویری
درختان
ذخیره فنی آب و پمپ آب
اینترنت بی سیم وای فای
آسانسور در هر بلوک
درب‌های اتوماتیک در ورودی مجتمع
سیستم گرمایش مرکزی
دیگ و رادیاتور
باربیکیو
ژنراتور

فاصله‌ها

دریا: 300 متر
حمل و نقل عمومی: 580 متر
ساحل: 92 متر
مدرسه: 1 کیلومتر
سوپرمارکت: 200 متر
جاده اصلی: 590 متر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید