خرید آپارتمان نزدیک دریا، در یک مجتمع با امکانات اجتماعی در مرسین

Ref: 10975
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 73
تعداد اتاق 1+1, 2+1
این آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 که تنها در 150 متری دریا واقع شده‌اند، زندگی راحت را در کنار 5 استخر با ویژگی‌های منحصر به فرد در مرسین ارائه می‌کنند.

این مجتمع مسکونی در منطقه Erdemli مرسین واقع شده است و آپارتمان های 1 و 2 خوابه را ارائه می‌دهد که تنها 150 متر با دریا فاصله دارد. این پروژه شامل مجموعه‌ای از بلوک‌های 14 طبقه، یک پارکینگ در فضای باز و فضاهای سبز است. همچنین بخش بزرگی از سیته به 5 استخر با امکانات مختلف مانند استخر موج برای موج سواری و استخر با پارک آبی اختصاص یافته است. علاوه بر استخرها، طیف وسیعی از امکانات اجتماعی در این مجموعه ادغام شده است تا زندگی هیجان انگیزی را برای ساکنان تضمین کند، از جمله زمین کودکان، مرکز آبگرم، زمین تنیس و بسکتبال، رستوران و غیره.

خرید آپارتمان نزدیک دریا، در یک مجتمع با امکانات اجتماعی در مرسین 0

آپارتمان‌هایی که با دقت طراحی شده‌اند دارای مساحت 73 و 111 متر مربع هستند. این واحدهای مسکونی به لطف دو ویژگی کلیدی: پالت رنگ خنثی و حداکثر استفاده از نور طبیعی، احساس روشنی و تازگی دارند. دیوارهای بژ و کاشی‌های سرامیکی با فرمت بزرگ یکپارچگی را حفظ می‌کنند، در حالی که طراحی‌های آشپزخانه با پالت سیاه و سفید کنتراست چشمگیر را به تصویر می‌کشند. کابینت‌های سفید با پشتی و پیشخوان مشکی جفت می‌شوند تا جلوه ای چشمگیر ایجاد کنند. سبک آشپزخانه بسته به چیدمان متفاوت است و راهروها دارای مبلمان داخلی و یک آیفون تصویری رنگی هستند.

خرید آپارتمان نزدیک دریا، در یک مجتمع با امکانات اجتماعی در مرسین 1

اتاق نشیمن از طریق یک درب پاسیو بزرگ به یک بالکن بزرگ باز می‌شود که اجازه می‌دهد نور طبیعی فراوانی به داخل جریان پیدا کند. ادغام آشپزخانه و اتاق نشیمن یک فضای استراحت صمیمی را برای اعضای خانواده و مهمانان فراهم می‌کند.

حمام‌ها دارای کابین دوش، روشویی دیواری دوتایی  و آینه بدون قاب بزرگ هستند. سایر جزئیات فنی شامل دیوارهای رنگ آمیزی شده با رنگ ساتن ضد آب، پنجره‌های دوجداره PVC مقرون به صرفه و باکیفیت و سقف‌های تزئین شده است. هر اتاق یک واحد تهویه مطبوع نیز دارد.

خرید آپارتمان نزدیک دریا، در یک مجتمع با امکانات اجتماعی در مرسین 2

توضیحات بیشتر

مسیرهای پیاده روی
طراحی محوطه 
نگهبانی 24 ساعته
استخر روباز
نظارت تصویری
آنتن ماهواره مرکزی
درختان
منطقه بسته
روشنایی بیرون ساختمان
پارکینگ روی زمین
درب فولادی با کیفیت بالا
هالوژن LED

فاصله ها

دریا: 150 متر
مرکز شهر: 900 متر
حمل و نقل عمومی: 900 متر
مدرسه: 950 متر
سوپرمارکت: 300 متر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید