خرید آپارتمان در مرسین داخل یک پروژه با امکانات اجتماعی و منظره دریا در Tece

Ref: 13862
WhatsApp
قیمت
1+1 81 m2
2+191 m2
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2024
24 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 تنها در 100 متری دریا واقع شده‌اند و امکانات متعدد در محل و برنامه اقساطی 2 ساله را ارائه می‌دهند.

این پروژه 14 طبقه باشکوه در حال حاضر در Tece مرسین در حال ساخت است و طرح‌بندی‌های مختلفی از آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 را با متراژ 78 متر مربع تا 133 متر مربع ارائه می‌دهد. این پروژه با کانسپت هتل شامل استخر شنا ، پارک آبی ، حمام ترکی ، سونا، مرکز تناسب اندام ، زمین بازی کودکان ، آرایشگاه ، اتاق پلی استیشن، اتاق موسیقی ، زمین بسکتبال و تنیس، کافه و رستوران و سایر امکانات است.

خرید آپارتمان در مرسین داخل یک پروژه با امکانات اجتماعی و منظره دریا در Tece 0
این منطقه بسته امنیت 24 ساعته ، نظارت تصویری و یک میز پذیرش را برای ایمنی و راحتی ساکنان فراهم می‌کند. همچنین توسط مسیرهای پیاده‌روی، محوطه‌سازی زیبا و نورپردازی در فضای باز احاطه شده است که همگی باعث ایجاد فضایی دلپذیر و دوست‌داشتنی برای فعالیت‌های خارج از منزل می‌شوند. آسانسور، پمپ آب برای ذخیره فنی آب، ژنراتور و پارکینگ زیرزمینی و رو زمینی نیز موجود است.

سقف‌ها با لامپ های LED مخفی و نورافکن تزئین شده‌اند که با بعد بخشیدن فضای زیبایی را ایجاد می کنند. آشپزخانه‌های اوپن دارای کابینت‌های چوبی و میزهای گرانیتی سفید هستند، از جمله لوازم خانگی مانند اجاق گاز، فر و هود . کف‌ها با پارکت لمینت و کاشی و سرامیک بسته به عملکرد اتاق‌ها تکمیل شده‌اند.

پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف در اتاق نشیمن، نور طبیعی را وارد می‌کنند و منظره‌ای شگفت‌انگیز از دریا، کوه‌ها یا استخر فراهم می‌کنند. همه آپارتمان‌ها دارای بالکن 9.53 متر مربعی هستند که از اتاق خواب، اتاق نشیمن یا هر دو قابل دسترسی است. آپارتمان‌ها دارای یک حمام هستند که با کاشی و سرامیک رگه دار و لوازم بهداشتی باکیفیت مانند کابین دوش، روشویی، آینه و توالت ساخته شده است.

خرید آپارتمان در مرسین داخل یک پروژه با امکانات اجتماعی و منظره دریا در Tece 1
این املاک واجد شرایط مجوز اقامت هستند و می توانند در املاک شما برای اخذ شهروندی ترکیه گنجانده شوند.

فاصله‌ها

 
  • فاصله تا دریا: 100.0 متر
  • فاصله تا مرکز شهر: 20.0 کیلومتر
  • فاصله تا حمل و نقل عمومی: 400.0 متر
  • فاصله تا فرودگاه: 45.0 کیلومتر

خرید آپارتمان در مرسین داخل یک پروژه با امکانات اجتماعی و منظره دریا در Tece 2

این پروژه پیشرفته در حال حاضر در حال ساخت است و در دسامبر 2024 تکمیل خواهد شد. برای این آپارتمان‌ها طرح پرداخت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که 50 درصد آن به عنوان پیش پرداخت و مابقی به صورت اقساط دو ساله خواهد بود.

 

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید