خرید آپارتمان در مرسین در یک مجتمع نزدیک ساحل

Ref: 17692
WhatsApp
قیمت
2+195 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مسافت تا ساحل 1 km
مسافت تا مرکز شهر 10 km
آپارتمان 2 خوابه برای فروش در مجتمعی با امکانات با قیمت های جذاب در مرسین مزیتلی، در فاصله کوتاهی از ساحل زیبا.

یک مجتمع مسکونی جدید با زیرساخت های خصوصی، واقع در شهر تفریحی محبوب مرسین، در 1 کیلومتری ساحل در مزیتلی است. این پروژه یک ساختمان 14 طبقه است که در زمینی به مساحت 2800 متر مربع ساخته شده است و دارای 2 آپارتمان 95 متری است. به غیر از ساحل شنی زیبا، تمام امکانات شهری را می توان در این نزدیکی یافت: کافه‌ها، رستوران‌ها، بارها، مغازه‌ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، پارک‌ها، بانک‌ها و حمل‌ونقل عمومی.

خرید آپارتمان در مرسین در یک مجتمع نزدیک ساحل 0

با طراحی مدرن، موقعیت مکانی منحصر به فرد، و مناظر خیره‌کننده در کنار دریا، این اقامتگاه با کیفیت بالا چیزی بیش از یک خانه را به شما می‌دهد. امکانات اجتماعی و کارکنان خوش برخورد را فراهم می‌کند تا به شما کمک کند از زندگی کاملاً لذت ببرید.

امکانات اجتماعی:

استخر روباز

پارکینگ در فضای باز

فضای بازی کودکان

فضای باربیکیو و استراحت

توسعه دهنده همچنین به ایمنی و راحتی توجه کرده و از بلوک‌های BIMS مقاوم در برابر حرارت استفاده کرده است. سیستم گرمایش مرکزی، آشکارساز حریق، سیستم آسانسور هوشمند و ژنراتور از دیگر ویژگی‌های فنی ساختمان است.

خرید آپارتمان در مرسین در یک مجتمع نزدیک ساحل 1

داخل ملک 2 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، 2 حمام، همه با دکوراسیون و مبلمان است. دیوارها با رنگ پایه سیلیکونی وارداتی رنگ‌آمیزی شده و سقف‌ها با گچ و سقف‌های کاذب تکمیل شده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به کابینت و میز آشپزخانه، کمد، کابین حمام، درب ورودی استیل، پنجره‌های پی‌وی‌سی، لوله‌کشی درجه یک، کف پارکت لمینت و پارتیشن بالکن شیشه‌ای اشاره کرد.

موقعیت

مرسین شهری بزرگ و بندری در امتداد سواحل مدیترانه ترکیه است. آب و هوای معتدلی دارد و دمای هوا در زمستان کمتر از 1+ نمی‌شود. مرسین و مناطق نزدیک آن دارای گاز طبیعی و گرمایش مرکزی هستند. این شهر دارای مراکز خرید مدرن بزرگ با فروشگاه‌ها، کافه‌ها، سینماها و بازی‌ برای کودکان است. این پروژه مسکونی در مزیتلی، یکی از مناطق پر‌تقاضا در مرسین، نزدیک به مرکز شهر واقع شده است. موقعیت مکانی مزیتلی منحصر‌بفرد، بسیار نزدیک به سواحل خالص و در عین حال نزدیک به مرکز شهر است.

خرید آپارتمان در مرسین در یک مجتمع نزدیک ساحل 2

دریا و ساحل: 1 کیلومتر
فرودگاه: 50 کیلومتر
مرکز مرسین: 10 کیلومتر

برای سوالات بیشتر در مورد این املاک یا مجوزهای اقامت و شهروندی ترکیه، لطفا با ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید