آپارتمان های امروزی با استخر در مرسین مزیتلی

Ref: 17788
WhatsApp
قیمت
3+190 m2
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان های 3 خوابه مرسین در مزیتلی در یک مجتمع 2 بلوکی با استخر مشترک و زمین بازی کودکان.

این یک فرصت فوق‌العاده برای به دست آوردن یک آپارتمان استثنایی در یک اقامتگاه معتبر 2 بلوکی در مرسین مزیتلی، ساخته شده در زمینی به مساحت 3500 متر مربع با تنها 2 واحد در هر طبقه است. آپارتمان‌های 90 متری با پلان 1+3 طبق بالاترین استانداردها طراحی شده‌اند و دارای پنجره‌های کف تا سقف و چشم اندازهای خیره‌کننده هستند.

آپارتمان های امروزی با استخر در مرسین مزیتلی 0
ساکنان این پروژه املاک و مستغلات مرسین از یک لابی ورودی با آسانسورهای هوشمند، استخر روباز، پارکینگ در فضای باز و فضای بازی کودکان بهره‌مند هستند.

پس از ورود به املاک، راهروهای بزرگ و دلپذیر از فضای داخلی سخاوتمندانه با طراحی مدرن و اتاق نشیمن روشن با فضای فراوان برای معاشرت و سرگرمی بهره می‌برند. منحصربه‌فردترین ویژگی آپارتمان‌ها بالکن‌های مطبوع با منظره طلوع خورشید از فضای سبز است. پنجره‌های کف تا سقف اتاق را با نور طبیعی پر می‌کند و مناظر باشکوهی از محله مزیتلی را قاب می‌کند. دو اتاق خواب دیگر نیز دارای کمدهای داخلی و حمام دوم سخاوتمندانه در هر آپارتمان هستند. این ملک دارای سیستم گرمایش گاز مرکزی، پنجره های پی وی سی عایق بندی شده و درهای ورودی فولادی است.

آپارتمان های امروزی با استخر در مرسین مزیتلی 1

علاوه بر این، آشپزخانه‌های امروزی با وسایل یکپارچه، کابینت و کانتر وجود دارد. این املاک شامل اتاق‌خواب‌های اصلی آرام با رخت‌کن‌های توکار عالی و حمام‌های بزرگ و جادار با روشویی باکیفیت، کابین دوش و کابینت حمام است.

موقعیت:

مزیتلی یکی از توسعه یافته‌ترین و غنی ترین شهرهای مرسین است که در امتداد سواحل مدیترانه کشیده شده است. مکان های سرگرم کننده متعددی دارد که برای هر سنی جذاب است. زندگی در مزیتلی با معماری مدرن و فرصت‌های املاک و مستغلات مناسب برای همه بودجه ها یک امتیاز است. آب و هوای معتدل با تابستان و زمستان دلپذیر دارد. قیمت ها نیز بسیار کمتر از بسیاری از شهرهای ساحلی است.

آپارتمان های امروزی با استخر در مرسین مزیتلی 2

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید