خرید آپارتمان جدید در مرسین نزدیک ساحل

Ref: 17664
WhatsApp
قیمت
1+1 60-70 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Mar 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مسافت تا مرکز خرید 50 m
مسافت تا ساحل 600 m
مسافت تا مرکز شهر 7.5 km
این اقامتگاه جدید در فاصله چند دقیقه ای از ساحل در مرسین، دارایی های مقرون به صرفه با طرح پرداخت و امکانات اجتماعی غنی را ارائه می دهد.

آپارتمان‌های یک خوابه در این ساختمان 14 طبقه، در فاصله 600 متری ساحل در مرسین اردملی، با مجموعه‌ای از طراحی مدرن و امکانات اجتماعی غنی به فروش می‌رسد. ساکنان همچنین می‌توانند از پارکینگ در فضای باز، سیستم‌های آسانسور هوشمند و ژنراتور برق بهره‌مند شوند. این خانه‌های مقرون‌به‌صرفه فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار خوبی هستند که نباید از دست بدهید، زیرا توسعه‌دهنده یک طرح پرداخت برای این خانه‌های مقرون‌به‌صرفه با 50 درصد پیش‌پرداخت و اقساط ماهانه ارائه می‌دهد. تاریخ تحویل مارچ 2024 تعیین شده است.

خرید آپارتمان جدید در مرسین نزدیک ساحل 0

این مجتمع با ورودی و امنیت 24 ساعته و محیطی اشتراکی که برای رفع نیازهای تفریحی ساکنان طراحی شده است، با فضای سبز محوطه‌سازی‌شده، درختستان‌ها، مسیرهای پیاده‌روی، و نورپردازی در فضای باز، با امکانات اجتماعی اضافی شامل یک استخر شنا در فضای باز، باربیکیو , فضای بازی کودکان، زمین بسکتبال، مرکز تناسب اندام، سونا، حمام ترکی و یک سالن سینما، آسایش را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند.

خرید آپارتمان جدید در مرسین نزدیک ساحل 1

پلان واحدهای 1+1 شامل 60 تا 63 متر مربع با یک اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه اوپن، یک حمام و 1 یا 2 بالکن است. فضای داخلی شامل درهای ورودی فولادی، مبلمان توکار، کابینت آشپزخانه، کفپوش چند لایه و پنجره‌های دو جداره پی وی سی است.


فاصله ها:

  • دریا و ساحل: 600 متر
  • مرکز شهر: 7.5 کیلومتر
  • حمل و نقل عمومی: 150 متر
  • فرودگاه: 90 کیلومتر
  • مدرسه: 250 متر
  • سوپرمارکت: 50 متر
  • جاده اصلی: 150 متر

خرید آپارتمان جدید در مرسین نزدیک ساحل 2

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این آپارتمان‌ها یا سرمایه‌گذاری در مرسین، این شهر ساحلی زیبا و آرام در ترکیه با مشاوران ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید