فروش املاک تاریخی منحصر به فرد عثمانی در بسفر استانبول

Ref: 10417
WhatsApp
M2 4000
تعداد اتاق 23+4
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.

این ملک با شکوه در قلعه روملی استانبول، در تنگه بسفر، در زمینی به مساحت 4000 متر مربع با 27 اتاق و اسکله خصوصی 110 متری در دوره سلطان ساخته شده است. کاخ زکی پاشا با قدمت 130 یک بنای باستانی درجه دو است که در قلعه روملی در سمت اروپایی استانبول، در اسکله تنگه بسفر و زیر پل فاتح سلطان نشسته است. این بنا توسط معمار فرانسوی الکساندر والوری در نیمه دوم قرن نوزدهم برای مصیر زکی پاشا، وزیری که در دوره سلطان عبدالحمیت دوم به امپراتوری عثمانی خدمت می‌کرد، ساخته شد.

فروش املاک تاریخی منحصر به فرد عثمانی در بسفر استانبول 0

این عمارت باشکوه دارای 23 اتاق، 4 اتاق نشیمن، 8 حمام، آسانسور و یک پارکینگ با ظرفیت 4 خودرو است که قابل افزایش است. اتاق‌های بزرگ با سقف‌هایی تا 4.5 متر در 5 طبقه توزیع شده اند که به راحتی به یکدیگر دسترسی دارند.

این عمارت باشکوه دارای سبک باروک است که تئاتری، پیچیده و غیرقابل پیش بینی است. فضای داخلی مملو از جزئیات چشم نواز در هر گوشه‌ای است که بیانیه‌ای در مورد قدرت و عظمت با تزئینات در مقیاس بزرگ، وسایل با طراحی پیچیده، لوسترهای کریستالی، دیوارکوب های عتیقه، فرش هایی با نقش و نگارهای غنی، مبلمان سطح بالا با جزئیات حکاکی روی چوب، بیان می‌کند. مبل‌هایی با پایه‌های منحنی، گلدان‌های سرامیکی به سبک باروک با جزئیات پیچیده روی نیم‌ستون‌های مرمری محافظ درها قرار گرفته‌اند و نقاشی‌هایی با قاب‌های طلاکاری شده دیوارها را تزئین می‌کنند.

فروش املاک تاریخی منحصر به فرد عثمانی در بسفر استانبول 1

کف‌ها با کف‌پوش‌های چوبی پوشیده شده‌اند و پنجره‌های کف تا سقف، نسیم تازه بسفر را به عمارت وارد می‌کنند و در گفتگوی آزاد با محیط اطراف هستند. فواره دیواری مرمری 4 هکتار باغ به سبک ژاپنی را تزئین می‌کند. نما که تا حدی با پیچک همیشه سبز پوشیده شده است، تضاد را در زمستان در مقایسه با درختان برهنه در محله مجلل به تصویر می‌کشد.

امروزه کاخ زکی پاشا به عنوان یک ملک کنار آب با یک اسکله 110 متری و 2500 متر مربع مساحت قابل استفاده محصور شده و زیبایی بی نظیری دارد. این عمارت ارزشمند در بازار و یک شانس میلیونی در انتظار صاحب آینده خود است.

فروش املاک تاریخی منحصر به فرد عثمانی در بسفر استانبول 2

This property was published on 05-11-1400.
It was last updated on 18-05-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید