خرید آپارتمان دوبلکس 4 خوابه در Sariyer استانبول، با ویوی دل انگیز

Ref: 11606
WhatsApp
M2 240
تعداد اتاق 4+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $585,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این دوبلکس پشت بام 4 خوابه با منظره تنگه بسفر در Sariyer استانبول واقع شده است.

این آپارتمان در Sariyer، استانبول، در طبقه انتهایی یک بلوک مسکونی با نگهبانی 24 ساعته واقع شده و دارای 4 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، آشپزخانه مجزا، 2 حمام و تراس پشت بام است.

خرید آپارتمان دوبلکس 4 خوابه در Sariyer استانبول، با ویوی دل انگیز 0
این آپارتمان دوبلکس زیبا با 4 اتاق خواب، پنجره‌های بزرگ و طراحی دلباز دارای 240 مترمربع زیربنا است. دیوارهای آن با کاغذ دیواری پوشانده شده و کف اتاق نشیمن و اتاق خواب‌ها پارکت لمینت است. و کف آشپزخانه و حمام با کاشی و سرامیک پوشانده شده است. طراحی داخلی آن مینیمالیستی و هنرمندانه است. نمای تکمیلی این آپارتمان بر اساس ترکیبی از بافت مواد طبیعی و یک پالت رنگارنگ ایجاد شده‌ است.

اتاق‌ها روشن و مطبوع هستند و نور طبیعی فراوانی از پنجره‌های بزرگ دریافت می‌کنند. یکی از مزایای این آپارتمان، وجود پنجره های متعدد با چشم انداز تنگه بسفر و فضای سبز است. درب آپارتمان چوبی است. اتاق نشیمن بزرگ و پرنور و برای معاشرت و سرگرمی ایده آل است. پنجره‌های بزرگ، کاغذ دیواری رنگ روشن و پارکت کف، ظاهر آپارتمان را کامل می کنند. یک کمد کوچک در اتاق خواب اصلی قرار دارد. و حمام اصلی دارای جزئیات و تزئینات طلایی رنگ است. آشپزخانه مجزا است و دارای کابینت سفید، هود، اجاق گاز و فر است.

خرید آپارتمان دوبلکس 4 خوابه در Sariyer استانبول، با ویوی دل انگیز 1

به علاوه، این آپارتمان دارای یک تراس پشت بام است. بی شک، تراس‌های پشت بام یکی از زیباترین ویژگی‌های یک خانه هستند و تبدیل این تراس به فضای نشیمن دلپذیر، بسیار ساده خواهد بود. و شما تنها به تعدادی مبلمان و کمی سلیقه نیاز دارید.

This property was published on 04-05-1401.
It was last updated on 16-08-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید