خرید ویلا ساحلی در استانبول سیلیوری

Ref: 17658
WhatsApp
قیمت
4+1216 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلاهای دوبلکس 4 خوابه که در فاصله کوتاهی از دریا واقع شده اند، فضای زندگی وسیعی را در نقطه ای آرام در استانبول ارائه می دهند.

این پروژه ویلایی در امتداد ساحل، تنها با یک خط جاده در میان، با منظره‌ای پانوراما از دریا در استانبول سیلیوری واقع شده است.  این املاک دردار آرام و در سکوت که در یک سایت خصوصی قرار دارد، پناهگاهی برای شما است. این ویلاهای جدید 2+4 دارای مساحت داخلی 216 متر مربع است که به دو سطح و تراس در هر طبقه تقسیم شده است. تراس‌های پشت بام غروب خیره‌کننده و منظره بی‌پایان دریا و منطقه اطراف را ارائه می‌دهند.

خرید ویلا ساحلی در استانبول سیلیوری 0

با ورود به املاک از طریق راهروی دردار و امن، یک پیاده رو سبز به ویلاهای خصوصی منتهی می‌شود. ورودی پارکینگ زیرزمینی در سمت عقب منازل است. ساختمان‌های کم ارتفاع به خوبی با مناطق اطراف ادغام می‌شوند و به آنها امکان زیبایی جدید و مدرن از راحتی و آسایش را می‌دهد. نماها با پنجره‌های کف تا سقف و یک تراس پشت بام به سمت دریا باز می‌شوند تا از مناظر زیبای پانورامیک دریا لذت ببرید و نور کافی به داخل جریان یابد.

این طراحی همچنین محیط بیرون را در دسترس‌تر می‌کند. فضای داخلی بسیار جادار به نظر می‌رسد زیرا پنجره‌ها در طبقات بالا به روی دریا باز شده و فضای باز را به داخل می‌آورند و صاحبان خانه حس آرامش بخش دریا را احساس می‌کنند. فضای نشیمن در طبقه بالا به بیرون یعنی تراس پشت بام رو به دریا گسترش می‌یابد. 

آشپزخانه‌های مجزا مدرن به نظر می‌رسند و دارای کابینت‌ها و میزهای داخلی با فضای کافی برای لوازم خانگی هستند. برای راحتی، یک آشپزخانه کوچک نیز در طبقه بالا وجود دارد. فضاهای نشیمن داخلی دارای کمد و قفسه‌های توکار هستند. آنها با دیوارهای رنگ شده، کف پارکت چند لایه، سقف‌های کاذب تزئین شده با LED و نورافکن، شیک و دلپذیر به نظر می‌رسند. خانه‌ها همچنین دارای گرمایش مرکزی و رادیاتور در تمام اتاق‌ها هستند.

خرید ویلا ساحلی در استانبول سیلیوری 1

این املاک آماده تحویل و به طور بالقوه برای شهروندی ترکیه مناسب است.

محل:

سیلیوری منطقه‌ای معروف در استانبول است که حدود 65 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و چشم اندازی به دریای مرمره دارد که آن را از بقیه مناطق روستایی استانبول متمایز کرده و به منطقه‌ای برای سرمایه‌گذاری و گردشگری تبدیل کرده است. از شرق با منطقه Büyükçekmece و از جنوب با دریای مرمره همسایه است و دسترسی به آن از طریق بزرگراه بین‌المللی E5 و جاده E80 آسان است. همچنین می‌توان با چندین اتوبوس عمومی به آن رسید.

خرید ویلا ساحلی در استانبول سیلیوری 2

سیلیوری یک منطقه مستقل با خدمات کامل است که شامل 3 دانشگاه، اقامتگاه‌ها و مراکز تفریحی پیشرفته است. هتل‌ها و مراکز خرید پنج ستاره زیادی در این منطقه و همچنین ویلاها در ساحل دریای مرمره وجود دارد که این منطقه را برای سرمایه‌گذاری مناسب می‌کند.

لطفاً در صورت تمایل به جزئیات بیشتر در مورد این ویلاهای سیلیوری یا نیاز به مشاوره در مورد شهروندی یا اجازه اقامت، با مشاوران ما تماس بگیرید.

This property was published on 05-02-1402.
It was last updated on 04-05-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید