خرید آپارتمان در آنتالیا با امکانات در منطقه Altintas

Ref: 13912
WhatsApp
M2 60
تعداد اتاق 1+1,2+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $100,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این پروژه با دو بلوک 5 طبقه دارای آپارتمان‌های 1+1 و 1+2 و یک استخر و پارکینگ مشترک است. طرح پرداخت اقساطی نیز برای این پروژه امکان‌پذیر است.

این مجتمع مسکونی واقع در منطقه در حال توسعه آلتینتاش آنتالیا، تنها 3 کیلومتر با دریا و 5 کیلومتر با سواحل فاصله دارد و دارای استخر روباز، زمین بازی کودکان، و آپارتمان 1+1 و 1+2 است دارای امنیت و سیستم نظارت تصویری 24/7 است. برای کسانی که به دنبال فرار از شلوغی شهر هستند، این منطقه در حال رشد مکانی عالی برای داشتن ملک در فاصله کوتاهی از دریا است.

خرید آپارتمان در آنتالیا با امکانات در منطقه Altintas 0

این پروژه از دو بلوک 5 طبقه تشکیل شده است که به شکل L در کنار استخر شنای روباز با عرشه‌های چوبی و مناطق حمام آفتاب قرار گرفته اند. پارکینگ روباز در جلوی مجموعه واقع شده است، در حالی که برای حریم خصوصی بیشتر، امکانات اجتماعی در سمت دیگر بلوک‌ها واقع شده‌اند.

فضای داخلی آپارتمان‌ها مدرن و کاربردی است و مقدار مناسبی از نور طبیعی را دریافت می‌کند. آشپزخانه‌های اوپن دارای کابینت‌ها و لوازم داخلی هستند که فضای نشیمن گرم و بزرگی را فراهم می‌کنند که به بالکن‌هایی با منظره استخر و خیابان باز می‌شود. سایر ویژگی‌های کلیدی عبارتند از: پنجره‌های دوجداره پی وی سی با کیفیت بالا، پرده‌های خارجی اتوماتیک، سیستم‌های تهویه مطبوع، دیوارهای رنگ‌آمیزی شده با رنگ ساتن ضد آب، راهروها با مبلمان توکار، درب ورودی با کیفیت بالا از جنس استنلس استیل و کفپوش‌های تکمیل شده با کاشی لمینت و سرامیک بسته به عملکرد اتاق‌ها.

خرید آپارتمان در آنتالیا با امکانات در منطقه Altintas 1

این پروژه در حال حاضر در حال ساخت است و در مارس 2023 تکمیل خواهد شد. سازنده همچنین برنامه‌های پرداخت اقساطی را ارائه خواهد کرد.

فاصله‌ها:

فاصله تا دریا 3.5 کیلومتر
5.5 کیلومتر با ساحل فاصله دارد
فاصله تا فرودگاه 8.5 کیلومتر
فاصله تا جاده اصلی 700 متر

This property was published on 17-06-1401.
It was last updated on 26-07-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید