خرید آپارتمان در آلانیا در یک مجتمع با امکانات

Ref: 11026
WhatsApp
قیمت
1+1 m2 -
2+1 m2 -
3+1 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل May 2022
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع مسکونی دارای آپارتمان های 1+1، 1+2 و دوبلکس‌ های 1+2 و 1+3 با منظره کوه و دریا است.

این مجتمع مسکونی نفیس در نزدیکی دریا در منطقه Konak آلانیا واقع شده است . این شامل یک بلوک با 84 آپارتمان، یک پارکینگ سرپوشیده و امکانات اجتماعی است که در 3,642 متر مربع توسعه یافته است. از مرکز شهر آلانیا و فرودگاه Gazipasa تنها 15 کیلومتر فاصله دارد، در حالی که آنتالیا در 150 کیلومتری آن واقع شده است. به لطف موقعیت مکانی مناسب، بدون زحمت از دریا، آفتاب و طبیعت زیبا بهره‌مند می‌شوید.

خرید آپارتمان در آلانیا در یک مجتمع با امکانات 0

این ساختمان مجهز به آسانسور جادار، دوربین‌های نظارتی، ماهواره مرکزی و سیستم هشدار آتش‌سوزی است تا فضایی آرام و امنیت ساکنان را تضمین کند. روکش خارجی شامل یک پوشش ضد باکتری برای دستیابی به پایداری در دراز مدت، همراه با دیوارها، پنجره‌ها و درها ضد آب و تضعیف کننده صدا است. طراحی منظره جذاب دارای چمنزارها و درختان سبز است تا تضادی را با ساختار بتن آرمه ارائه دهد و زندگی را به مجموعه بیاورد. تسهیلات اجتماعی یک سبک زندگی سالم را ترویج می‌کند که شامل استخر روباز، سونا، مرکز تناسب اندام، حمام و استخر سرپوشیده است.

خرید آپارتمان در آلانیا در یک مجتمع با امکانات 1

انواع آپارتمان‌ها شامل آپارتمان‌های استاندارد 1+1 و 1+2 و دوبلکس و پنت هاوس 1+2 و 1+3 با مساحت 125 تا 175 متر مربع است. مناظر باشکوه اطراف از کوه‌ها و دریا به لطف بالکن‌ها و پنجره‌های بزرگ، گسترش طبیعی فضای داخلی را به رخ می‌کشد. آشپزخانه‌های اوپن ارتباط بصری را در آپارتمان‌ها تقویت می‌کنند و از تهویه بهتر، توزیع نور، ارتباط با سایر بخش‌های واحد را پشتیبانی می‌کند.

خرید آپارتمان در آلانیا در یک مجتمع با امکانات 2

این آپارتمان‌ها همچنین دارای درب‌های فولادی، یک دستگاه آیفون تصویری، سقف‌های کاذب، و نور مخفی هستند . دیوارها با رنگ قابل شستشو تکمیل شده‌اند، در حالی که کف‌ها با گرانیت با کیفیت بالا پوشیده شده‌اند. حمام‌ها و آشپزخانه‌ها دارای مواد بسیار بادوام مانند چینی و سرامیک هستند تا نگهداری آسانی را ارائه دهند. در نهایت، پنجره‌ها و درهای بالکن دو جداره بوده که عایق صوتی و حرارتی هستند.

خرید آپارتمان در آلانیا در یک مجتمع با امکانات 3

فاصله ها

مرکز آلانیا: 15 کیلومتر
فرودگاه گازی پاشا: 15 کیلومتر
آنتالیا: 150 کیلومتر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 10 May 2024 1 USD=32.09, 1 EUR=34.59, 1 GBP=40.24

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید