فروش آپارتمان 240 متری در منطقه شیشلی (Şişli) واقع در قلب استانبول

Ref: 11139
WhatsApp
M2 240
تعداد اتاق 3+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $900,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان بزرگ در طبقه 23 یک برج لوکس در محله Fulya درŞişli قرار دارد، با خدمات و امکانات کامل.

این آپارتمان 3 خوابه، کاملا بازسازی شده و در طبقه 23 برجی در Sisli Fulya قرار دارد و منظره ای زیبا و بدون مانع از شهر استانبول به نمایش می‌گذارد. 

فروش آپارتمان 240 متری در منطقه شیشلی (Şişli) واقع در قلب استانبول 0

درب ورودی بلوک اتوماتیک است و قسممت پذیرش با نقاشی‌های بزرگ و گلدان تزئین شده. در این برج یک استخر سرپوشیده با ویوی باغ و یک استخر روباز به همراه مکانی برای آفتاب گرفتن وجود دارد که جایی عالی برای سلامت جسمی و روحی محسوب می‌شوند. بنابراین، ساکنین این امکان را دارند که درتمام طول سال از شناکردن لذت ببرند.

فضای داخلی آپارتمان روشن و جادار است، 240 مترمربع زیربنا، 2 حمام و دستشویی و یک رختکن دارد. پارکت لمینیت در زیر پاها مسیر شما را در داخل ساختمان هدایت می‌کند. رنگ خنثی و تک رنگ داخل آپارتمان محیطی آرامش بخش ایجاد کرده و فضای داخلی را بزرگتر و پرنورتر جلوه می‌دهد. سقف آپارتمان مجهز به صفحه‌های گچ پیش-ساخته است و نورپردازی توکار نارنجی رنگ،  فضایی زیبا در بالای سر ایجاد می‌کند. پنجره‌های پهن آپارتمان در طول روز نور طبیعی فراوانی را به داخل هدایت کرده و فضای داخلی را به فضای بیرون پیوند می‌دهد.  

فروش آپارتمان 240 متری در منطقه شیشلی (Şişli) واقع در قلب استانبول 1

آشپزخانه اوپن و کاملا مطابق با سبک معماری معاصر است، ظاهری ساده و دلپذیر و مینیمالیستی دارد و بدون به خطرانداختن حس زیبایی، از سبک معماری تابع گرا و مدرن پیروی می‌کند. سرامیکهای بین کابیتی طرح بوک‌مچ دارند و صفحه های کانتر کابینتها لکه هایی روی پس زمینه خاکستری دارند که به شیوه‌ای منسجم با هم ترکیب شده‌اند. میز جزیره‌ی آشپزخانه سطحی بزرگ برای آماده سازی فراهم می‌کند و فضا را نظم بخشیده و قسمتی از آشپزخانه را به تدارکات اختصاص می‌دهد. آشپزخانه همچنین دارای لوازم مدرن از جمله اجاق گاز، فر برقی و هود می‌باشد. صفحه‌ی هود مخفی و توکار است و هیچگونه مداخله بصری ایجاد نمی‌کند.

فروش آپارتمان 240 متری در منطقه شیشلی (Şişli) واقع در قلب استانبول 2

حمام از نوع Wet-Room است (سبکی در معماریست که حمام کابین پیش-ساخته‌ی مجزا ندارد) و یک دوش، یک روشویی بزرگ، یک کابینت آینه‌دار و یک توالت از جنس بسیار مرغوب دارد. کف و دیوارهای حمام با مواد مشابه پوشانده شده اند و حس نظم و یکپارچگی را به نمایش در می آورند. علاوه بر این، پریزهای مشکی به خوبی در تمام فضای آپارتمان تعبیه شده‌اند. 

فروش آپارتمان 240 متری در منطقه شیشلی (Şişli) واقع در قلب استانبول 3

این آپارتمان 3 خوابه که برای اخذ شهروندی ترکیه مناسب است، چشم‌اندازی شگفت انگیز از تنگه بسفر به نمایش میگذارد. اگر سوال دیگری در مورد خرید ملک در ترکیه و اخذ شهروندی ترکیه دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

فروش آپارتمان 240 متری در منطقه شیشلی (Şişli) واقع در قلب استانبول 4

This property was published on 15-03-1401.
It was last updated on 26-08-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید