خرید آپارتمان در استانبول با 4 اتاق‌خواب در بی اوغلو

Ref: 13995
WhatsApp
M2 180
تعداد اتاق 4+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : € 700.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این آپارتمان 180 متری در محله‌ای زیبا در منطقه پرطرفدار بی اوغلو استانبول در نزدیکی حمل و نقل عمومی و میدان محبوب تکسیم واقع شده است.

آپارتمان 1+4 با فضای نشیمن 180 متری در محله معروف Cukurcuma استانبول با بهترین مغازه‌های عتیقه فروشی، گالری‌های هنری و ساختمان‌های تاریخی در منطقه بی اوغلو، در فاصله چند قدمی خیابان محبوب و پر جنب و جوش استقلال و میدان تکسیم واقع شده است.

خرید آپارتمان در استانبول با 4 اتاق‌خواب در بی اوغلو 0

این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی در خیابانی آرام با خانه‌ها و کافه‌های بازسازی شده دوست داشتنی است. طراحی داخلی بر اساس سادگی، رنگ‌های خنثی و مواد و فرم‌های خالص بود. علاوه بر 4 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، آشپزخانه مجزا و 2 حمام، یک باغ مشترک بزرگ با درختان نخل و قسمت نشیمن نیز دارد.

راهرو در مرکز است و سایر بخش‌های آپارتمان در طرفین قرار دارند. اتاق نشیمن به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند 2 سرویس مبلمان، یک تلویزیون و اشیاء تزئینی مورد علاقه شما را در خود جای دهد. دارای پنجره‌های بزرگ، پرده‌های کرکره‌ای داخلی و کف با پارکت لمینت است.

خرید آپارتمان در استانبول با 4 اتاق‌خواب در بی اوغلو 1

شما می‌توانید حریم خصوصی، احساسی دلپذیر و باز و یک پالت رنگ خنثی را در اتاق خواب‌ها پیدا کنید. چیزی که به آنها احساس کامل بودن می‌دهد یک تخت، یک کمد لباس مستقل و پنجره‌های وسیع با چشم‌انداز ساختمان‌های مجاور و درختان سبز است.

آشپزخانه با کابینت‌های مشکی توکار و میزهای گرانیتی سفید، با یخچال و اجاق گاز، ظاهری بازسازی‌شده دارد. همچنین به بالکن باز می‌شود. در نهایت، حمام اصلی بزرگ و مدرن است و شامل کمدهای چوبی توکار، یک روشویی شناور با یک لگن رومیزی مستطیلی، یک دوش و یک ماشین لباسشویی است. کف آشپزخانه و حمام با کاشی و سرامیک مرغوب پوشیده شده است.

خرید آپارتمان در استانبول با 4 اتاق‌خواب در بی اوغلو 2

برای جزئیات بیشتر و خرید ملک در ترکیه، لطفا با ما تماس بگیرید.

This property was published on 08-07-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید