فروش خانه ای زیبا و دلفریب در منطقه Gokturk استانبول

Ref: 11354
WhatsApp
M2 650
حیاط 800 m2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $5,250,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ملک زیبا در مجتمعی در استانبول واقع شده، 650 مترمربع زیربنا دارد، 800 مترمربع باغ، استخر و پارکینگی به گنجایش 3 اتومبیل

این ملک دریک مجتمع در منطقه گوک ترک در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد که از هر طرف با طبیعت و پارک احاطه شده و برای کسانی که دنبال یک زندگی آرام آمیخته با طبیعت‌ اند، ارزش ملاحظه و بررسی را دارد. 

فروش خانه ای زیبا و دلفریب در منطقه Gokturk استانبول 0

مساحت زمین این ویلا 800 مترمربع  و زیربنای داخلی آن 650 مترمربع است. 6 حمام و دستشویی، یک باغ بزرگ، یک استخر به شکل دایره‌ و پارکینگی با گنجایش 3 ماشین دارد. این مکان بی‌نظیر و بزرگ یادآور خانه های کلبه ای است. باغ این ویلا مملو از مجموعه وسیعی از گل ها، گیاهان و درختانی است که اطراف ویلا را احاطه کرده اند. پنجره‌های از کف تا سقف این باغ که به سبک کلبه طراحی شده، مناظر زیبای باغ را به فضای داخل نزدیک کرده و فاصله بین فضاهای داخلی و خارجی را از بین می‌برند. همچنین، استخر مشرف به بالکن است و دورتادورآن صفحه ‌هایی از تخته‌چوب قرار گرفته که با رعایت کامل حریم خصوصی، جای بسیار خوبی برای تفکر است. 

فروش خانه ای زیبا و دلفریب در منطقه Gokturk استانبول 1

طراحی داخلی خانه با محیط اطراف هماهنگی داشته و نشانه هایی از طبیعت را در خود به همراه دارد. شومینه، تیرهای چوبی سقف و کفپوش چوبی، رنگ و بویی روستایی به ویلا بخشیده و طرحی پیوسته و هماهنگ در سرتاسر فضا ایجاد می‌کند. آشپزخانه نیز اوپن است و به سبک کلبه طراحی شده. کانترهای روی کابینتها چوبی است، کابینتهای پایین سفید و کابینت های ردیف بالا سبز هستند و یک اجاق گاز قدیمی مشکی در آشپزخانه قرار دارد که طرحی کلاسیک و در عین حال جذاب دارد. قفسه‌ها و کابینت‌های ظروف دکوری، هود و جزئیات دیگر حس و حال خانه ای روستایی را به تصویر می‌کشند و زیبایی‌ دلپذیری را به‌ آرامی در سرتاسر ویلا ایجاد می‌کنند. بافت‌های ارگانیک سطوح، طرح‌های کاغذدیواری و رنگ‌ کم‌رنگ دیوارها، حس زیبایی‌ آمیخته با طبیعت ایجادکرده و فضای زندگی ایده‌آلی را برای کسانی که عاشق طبیعت اند بوجودمی‌آورد.

فروش خانه ای زیبا و دلفریب در منطقه Gokturk استانبول 2

This property was published on 16-03-1401.
It was last updated on 22-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید