املاک جدید برای فروش در استانبول Kagithane با خدمات رفاهی

Ref: 17836
WhatsApp
قیمت
2+1126-128 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Dec 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
در فاصله 10 دقیقه ای از مراکز خرید Zorlu و Vadi استانبول، این اقامتگاه های سرمایه گذاری در انتظار صاحبان جدید خود بوده و ارائه دهنده زندگی مدرن راحت در استانبول Kagithane هستند.

این توسعه مجموعه‌ای فوق‌العاده از 71 آپارتمان در یک بلوک 8 طبقه نفیس در قلب استانبول Kagithane است که در زمینی به مساحت 2370 متر مربع ساخته شده است. این پروژه هنر را با آخرین فناوری ترکیب می‌کند و با محیط تاریخی استانبول با مدرنیته‌ای ظریف ترکیب می‌شود که محیط اطراف آن را بهبود می‌بخشد. آپارتمان‌های دو خوابه با ارائه استثنایی از نشیمن بزرگ و شیک، پارکینگ خصوصی و امکانات تفریحی بهره می‌برند. مساحت این املاک 126 تا 128 متر مربع است که اتاق‌های پذیرایی/نشیمن دو بعدی بزرگ با پنجره‌های کف تا سقف و بالکن ارائه می‌دهند که منظره‌ای جذاب از محله ارائه می‌دهند.

املاک جدید برای فروش در استانبول Kagithane با خدمات رفاهی 0

مجتمع مسکونی با فضای داخلی سفارشی یک توسعه عالی است که توسط یک توسعه دهنده مشهور طراحی شده است. به ساکنان خدمات و امکاناتی از جمله نگهبانی 24 ساعته، سالن بدنسازی، زمین بازی کودکان و انبار ارائه می‌شود. توسعه‌دهنده این پروژه یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت املاک و مستغلات ترکیه است که در تمام زمینه‌های بخش ساخت و ساز خدمات ارائه می‌دهد و پروژه‌های ارزشمندی را در منطقه Kagithane با موفقیت چشمگیری ساخته است. در نتیجه، این شرکت در منطقه به سرعت در حال رشد شهر، به رسمیت شناختن نام تجاری با ارزش بالایی برخوردار است .

نماد زندگی مدرن را کشف کنید و خود را در آرامش فضای سبز غوطه ور کنید و از تجمل و راحتی زندگی شهری در یکی از 71 آپارتمان ممتاز در این بلوک مسکونی استثنایی لذت ببرید. موقعیت استراتژیک این پروژه دسترسی راحت ساکنان را به تمام شبکه‌های حمل و نقل اصلی، مراکز تجاری و مراکز تفریحی فراهم می‌کند و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای زندگی شهری استانبول تبدیل می‌کند. در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید و از درآمد بالای اجاره و ROI بهره‌مند شوید.

این توسعه فضاهای سرگرم کننده و امکانات اجتماعی با فضای داخلی راحت و سفارشی را ارائه می‌دهد که با مشخصات بالا تکمیل شده است. یک سالن پذیرایی با چشم اندازی چشمگیر به سمت واحدهای خصوصی در طبقات بالا به شما خوشامد می‌گوید. با کف‌های مرمری جذاب و پرداخت با کیفیت بالا، سطح طراحی حسی مجلل و در عین حال پیچیده به ساختمان می‌بخشد.

املاک جدید برای فروش در استانبول Kagithane با خدمات رفاهی 1
  • مساحت چشم انداز: 1500 متر مربع
  • مساحت تسهیلات اجتماعی: 327 متر مربع
  • سالن ورزش
  • زمین بازی
  • امنیت 24 ساعته
  • انبار خصوصی

این پروژه سرمایه‌گذاری برای تحویل در دسامبر 2024 و به طور بالقوه برای شهروندی ترکیه مناسب است. لطفا در ارتباط با سوالات خود با ما دریغ نکنید.

موقعیت:

Kagithane یک محله مدرن و آرام در استانبول است که در مجاورت ایوپ، Beyoglu و شیشلی قرار دارد. این منطقه دارای پروژه های بزرگ املاک و مستغلات است و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جذب می‌کند. این زیرساخت حمل‌ونقل غنی دارد و به مرکز خرید محبوب Cevahir، بسیاری از مراکز خرید، موسسات آموزشی و بیمارستان‌ها نزدیک است.

املاک جدید برای فروش در استانبول Kagithane با خدمات رفاهی 2

مرکز خرید وادی استانبول: 10 دقیقه

مرکز خرید زورلو: 10 دقیقه

12 دقیقه تا پل FSM

دانشگاه اطلس: 2 دقیقه

5 دقیقه تا بزرگراه TEM

مسلک: 7 دقیقه

بیمارستان لیو: 8 دقیقه

ایستگاه مترو: 8 دقیقه

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید