خرید آپارتمان در استانبول شامل یک واحد دوبکس با ویوی کامل دریا در Buyukcekmece

Ref: 12749
WhatsApp
قیمت
5+1320 m2
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان دوبلکس 5 خوابه با 320 مترمربع زیربنا و منظره کامل دریا، واقع در یک مجتمع با امکانات.

این آپارتمان دوبلکس با طرح 2+5 و متراژ 320 مترمربع و فضای پرنور و مطبوع در طبقه چهارم یک مجتمع 6 بلوکی در Buyukcekmece واقع شده و ویوی آن رو به منظره دریاست. این مجتمع امکانات رفاهی متنوعی دارد از جمله: نگهبانی 24 ساعته، استخر روباز، سالن ورزش، زمین تنیس، پارکینگ و غیره.

خرید آپارتمان در استانبول شامل یک واحد دوبکس با ویوی کامل دریا در Buyukcekmece 0
این واحد مسکونی با 5 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، 2 حمام، و یک بالکن بزرگ، برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. برای ایجاد رفاه بیشتر، یک آشپزخانه کوچک نیز در طبقه زیر شیروانی ساخته شده است. اتاق نشیمن اصلی روشن و جادار است و به لطف پنجره‌های از کف تا سقف، از ویوی کامل دریا بهره‌مند می‌شود.

آشپزخانه مجزا است و کابینت‌های ردیف پایین مشکی، کانتر روی کابینتها سرامیک سفید و کابینت‌های ردیف بالا سفید با تزئینات نقره‌ای هستند. همچنین، وسایل منزل مانند اجاق گاز، فر، هود و سینک ظرفشویی در آشپزخانه موجود است. پانل یخچال و ماشین ظرفشویی نیز در مجاورت کابینت‌ها تعبیه شده‌اند. به علاوه، در وسط آشپزخانه یک میز جزیره هست که مجهز به اجاق برقی است و به عنوان میز غذاخوری هم می‌توان از آن استفاده کرد.

کف آشپزخانه، راهروها، حمام و بالکن با سرامیک رگه‌دار تکمیل شده‌، و کف اتاق‌خواب‌ها و اتاق نشیمن پارکت است. رنگ سقف‌ها سفید است و با LED و لوسترهای زیبایی تزئین شده‌اند. دیوارها نیز با کاغذ دیواری‌های متنوع پوشانده شده‌اند.

خرید آپارتمان در استانبول شامل یک واحد دوبکس با ویوی کامل دریا در Buyukcekmece 1

حمام‌ها دارای کاشی های کرم و لوازم بهداشتی باکیفیت مانند کابین دوش، روشویی و آینه بزرگ هستند. به علاوه، این آپارتمان مجهز به گاز طبیعی، رادیاتور و کولرگازی است.

بالکن این آپارتمان با منظره کامل دریا، فضای زیادی برای قرار دادن مبلمان دارد و می‌توانید آن را به نقطه‌ای آرامش بخش برای خود و عزیزانتان تبدیل کنید.

با خرید این آپارتمان واجد شرایط برنامه شهروندی ترکیه خواهید شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این آپارتمان زیبا با منظره دریا، لطفا با ما تماس بگیرید.

This property was published on 14-05-1401.
It was last updated on 30-09-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید