خرید یک ساختمان با امکانات متعدد در سلطان احمد استانبول

Ref: 10626
WhatsApp
M2 320
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $600,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ساختمان 3 طبقه با مساحت 320 مترمربع در یک منطقه توریستی در نزدیکی منطقه سلطان احمد محبوب استانبول واقع شده است که توسط بناهای تاریخی احاطه شده است.

این ساختمان قدیمی صورتی رنگ که در 3 طبقه ساخته شده است، واقع در سلطان احمد در سمت اروپایی استانبول، یکی از محبوب‌ترین و تاریخی‌ترین محله‌های استانبول، دارای یک تراس است که شما را به آسمان آبی نزدیک می‌کند.

خرید یک ساختمان با امکانات متعدد در سلطان احمد استانبول 0

وقتی وارد ساختمان می‌شوید، درب سیاه‌کاری شده آهنی به شما خوشامد می‌گوید و به پلکان‌های منحنی منتهی می‌شود که نرده‌های فرفورژه آهنی با نقش‌های گلدار دارند. هر طبقه دارای یک اتاق بزرگ است و اتاق‌ها با کفپوش چوبی پوشیده شده‌اند که حس گرما را ایجاد می‌کند. حمام دارای سینک پایه دیواری، حوله تکی، قفسه صابونی دیواری و آینه بدون قاب است. طبقه بالا دارای یک تراس بزرگ است که در آن می‌‌توانید از منظره خیابان و آسمان در روز و شب لذت ببرید. با کمی بازسازی، این آپارتمان می‌تواند به یک فضای زندگی الهام بخش تبدیل شود.

خرید یک ساختمان با امکانات متعدد در سلطان احمد استانبول 1

اطلاعات بیشتر درباره سلطان احمد

سلطان احمد یک منطقه توریستی است که اغلب مسافرانی که از سراسر جهان می‌آیند برای تجربه زیبایی‌های منطقه و بازدید از مکان‌های تاریخی از جمله مسجد آبی، هیپودروم، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، آب انبار باسیلیکا و بسیاری دیگر به این منطقه می‌آیند. این منطقه همچنین خانه بسیاری از کافه‌ها، رستوران‌ها و موزه‌های مجلل است و به راحتی از طریق حمل‌ونقل عمومی قابل دسترسی است. به طور خلاصه، این ساختمان به شما فرصتی برای سرمایه گذاری در یکی از مناطق پرطرفدار استانبول با روحیه تاریخی-فرهنگی ارائه می‌دهد.

خرید یک ساختمان با امکانات متعدد در سلطان احمد استانبول 2

 

This property was published on 15-12-1400.
It was last updated on 26-07-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید