فروش آپارتمان دوبلکس با تراس پشت بام در محله گوک‌ترک استانبول

Ref: 11236
WhatsApp
M2 110
تعداد اتاق 2+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $379,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع در منطقه گوک‌ترک استانبول واقع شده و شامل کافه، رستوران، مغازه و فضای سبز است و نگهبان و خدمات اقامتی دارد.

این دوبلکس دو خوابه با ۱۱۰ مترمربع زیربنا در گوک‌ترک استانبول قرار گرفته و تنها 20 دقیقه تا فرودگاه استانبول فاصله دارد. این پروژه شامل تعداد 167 واحد مسکونی، رستوران محلی، کافه، محوطه‌های سرسبز و فروشگاه می‌باشد. انواع آپارتمان در این مجتمع از 1 خوابه تا 3 خوابه متغیر است که با فراهم کردن محیط زندگی راحت و کاربردی نیازهای ساکنین خود را برآورده کرده و راه‌ حلهای هوشمندانه‌‌ی موردنیاز برای زندگی مدرن را به آنها رائه میدهد. 

فروش آپارتمان دوبلکس با تراس پشت بام در محله گوک‌ترک استانبول 0

به لطف فضاهای سبز، مغازه‌ها و کافه‌ها، این پروژه محیطی پرجنب و جوش است که ساکنین را به برقراری تعاملات اجتماعی تشویق کرده و روحیه‌ی آنها را بالا نگه می‌دارد. همچنین، خدمات سکونتی و دربانی باشکوهی در اختیارساکنین قرارمی‌دهد و محیطی مناسب برای زندگی فراهم میکند.

این دوبلکس دو طبقه‌ی زیبا، 2 دستشویی و حمام مجهز، 1 بالکن کوچک به اندازه 4.93 متر مربع، و یک تراس پشت‌بام به ابعاد 12 مترمربع دارد که باغچه‌ی کوچکی در آن قرارگرفته و صاحبخانه‌ها می‌توانند سبزی و گیاه پرورش داده و مهارتهای باغبانی خود را بهترکنند. آشپزخانه‌ی این واحد مجهز به هود، ماشین ظرفشویی و کابینت است و تمام وسایل برقی آشپزخانه از برند معروف زیمنس (Siemens) تهیه شده. کابینتهای مدرن این واحد با الگوهای طراحی امروزی همخوانی داشته و خطوط تمیز و صافی را به نمایش میگذارند. کابینتها بدون دستگیره بوده و ظاهری همگن دارند که هیچ‌گونه مداخله بصری ایجاد نکرده و حواس دیگر افراد را تحت تاثیر قرار نمیدهند. رنگ کابینتها سفید است و صفحه‌های کانتر آشپزخانه مشکی است که کنتراست زیبایی در فضا ایجاد میکند.

فروش آپارتمان دوبلکس با تراس پشت بام در محله گوک‌ترک استانبول 1

کف داخل آپارتمان پارکت ایتالیایی است. پله‌ها نیز برای حفظ یکپارچگی با همین مواد ایتالیایی روکش شده تا ارتباط بصری هماهنگی بین دو طبقه ایجاد کند. ظاهر طبیعی لکه‌های روی پارکتها به کف آپارتمان جلوه‌ای واقعی و گرم بخشیده که در زیر پاها حس می‌شود. دیوارهای داخلی با رنگ سفید نقاشی شده که اندازه‌ی نشیمن را از نظر بصری تقویت کرده و فضا را وسیعتر جلوه می‌دهد. علاوه بر این، بالکنها و تراسها فضای داخلی را وسعت بخشیده و تغییر ملایمی از فضای داخلی به سمت فضای خارجی ایجاد میکنند. 

در پایان، این آپارتمان دوبلکس با پتانسیل سرمایه‌گزاری بالا و نزدیکی به فرودگاه، واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه است. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید. 

فروش آپارتمان دوبلکس با تراس پشت بام در محله گوک‌ترک استانبول 2

 

فاصله‌ها:

 

فرودگاه استانبول: 20 دقیقه

ایستگاه مترو: 150 دقیقه

بیمارستان آجی‌بادم: 10 متر

قابل دسترسی آسان به مناطق مرکزی استانبول

This property was published on 11-02-1401.
It was last updated on 01-06-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید