خرید ملک منحصر به فرد بزرگ در یک مجتمع ویلایی بوتیک در Buyukcekmece استانبول

Ref: 10612
WhatsApp
M2 670
تعداد اتاق 6+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $1,714,285
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلاهای بزرگ دارای فضای نشیمن 670 مترمربعی با 8 اتاق، منظره پانوراما، استخر شنا و حریم خصوصی کامل هستند. در مجموع فقط 11 ملک در این مجموعه وجود دارد.

Buyukcekmece به عنوان یک منطقه ساحلی با محیط طبیعی به خوبی نگهداری شده و مکانی آرام در سمت اروپایی استانبول، یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی خانوادگی را ارائه می‌دهد. در همین راستا، این مجموعه خوش نقشه متشکل از 11 ویلا با استخر، باغ و آسانسور اختصاصی، که هر کدام در زمینی به مساحت 750 متر مربع ساخته شده اند، با نگهبانی 24 ساعته، حریم خصوصی کامل و فضای فراوان را با 8 اتاق و 4 طبقه ارائه می‌دهد. .

خرید ملک منحصر به فرد بزرگ در یک مجتمع ویلایی بوتیک در Buyukcekmece استانبول 0

ویلاهای زیبای 4 طبقه با طراحی نئومدرن دارای 5 اتاق خواب (1 اتاق خواب اصلی و 2 اتاق اختصاصی)، 6 حمام، 2 سرویس بهداشتی مهمان، پنت هاوس، سینما، اتاق بازی، دفتر خانگی، سالن ورزشی خصوصی، گاراژ سرپوشیده، 1 اتاق خدمتکار، سونا، استخر خصوصی و باغ هستند.

توسعه دهندگان پروژه توجه ویژه‌ای به نیازهای ساکنان داشتند. آنها به جای ساخت یک مجتمع آپارتمانی با امکانات در محل، ویژگی‌های اجتماعی را در واحدهای مسکونی خصوصی وارد کردند. به عبارت دیگر، ساکنان سونا، استخر، سالن بدنسازی، سینما و دفتر خانه خصوصی خود را فقط برای خود خواهند داشت.

خرید ملک منحصر به فرد بزرگ در یک مجتمع ویلایی بوتیک در Buyukcekmece استانبول 1

در مورد جزئیات چیدمان، اتاق نشیمن اصلی رو به استخری با اندازه متوسط ​​با یک قسمت چوبی و یک دوش کنار استخر در سطح باغ است. به لطف پنجره‌های شیشه ای تمام قد در همان طبقه تجربه لذت بردن از فضاهای مختلف و منظره استخر را فراهم می کند.

اتاق استراحت دارای یک دیوار برجسته مرمری با تلویزیون نصب شده، یک شومینه الکترونیکی و کفپوش چوبی است. آشپزخانه L شکل مجزا با کابینت آشپزخانه و مایکروویو تجهیز شده است. حمام‌ها دارای ظروف دیواری، آینه‌هایی با کلیدهای لمسی هوشمند نور، وان حمام و دوش هستند. طبقه آخر درست قبل از تراس دیوارهای سنگی دارد و تراس با آفتابگیر چوبی با یک چمن مصنوعی پوشیده شده است و طبیعت را به خانه شما می آورد.

خرید ملک منحصر به فرد بزرگ در یک مجتمع ویلایی بوتیک در Buyukcekmece استانبول 2

یکی از ویژگی‌های کلیدی این ویلاها سبک مینیمالیستی چشم نواز در چیدمان فضای است. طاقچه های دیوار فرو رفته به اتاق ها عمق می دهند و مکان هایی را برای نمایش اقلام ارزشمند یا قرار دادن یک قفسه کتاب ارائه می دهند.

فضای داخلی با مواد سازگار با محیط زیست مانند چوب و سنگ پوشانده شده است. پالت رنگ خنثی تأثیر مثبتی بر ساکنین می گذارد و استرس روز را از بین می برد. طراحی ویلا با پنجره‌های از کف تا سقف استفاده از نور طبیعی را به حداکثر می رساند و مصرف برق را کاهش می‌دهد.

تمام جزئیات رنگ، نور، و بافت هماهنگ هستند و این ویلاهای بزرگ را به خانه ای ایده آل تبدیل می‌کنند.

This property was published on 18-11-1400.
It was last updated on 22-02-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید