خرید خانه در آلانیا در پروژه‌ای با امکانات هتل و منظره دریا و کوه

Ref: 13882
WhatsApp
قیمت
1+1 52 m2 -
2+193-99 m2 -
3+1130 m2
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Aug 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های مختلف در این پروژه با خدمات کامل در نزدیکی بازارها، رستوران‌ها و 1.2 کیلومتری دریا واقع شده است.

این پروژه جدید واقع در آوسالار آلانیا، خانه‌های تعطیلات با کانسپت هتل را در منطقه ای در حال توسعه پر از فرصت‌های سرمایه گذاری ارائه می‌دهد. این پروژه که از امکانات متعددی تشکیل شده است، طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی را با چیدمان‌های جایگزین و زمین بازی کودکان ارائه می‌دهد که آن را برای زندگی خانوادگی مناسب می‌کند. این پروژه که تنها 1.2 کیلومتر از دریا فاصله دارد و در فاصله چند قدمی مغازه‌ها، بازارها، کافه‌ها، بارها و رستوران‌ها قرار دارد، از فضای آرام منطقه‌ای که به‌خاطر جنگل‌های مخروطی‌اش معروف است، بهره می‌برد که آب و هوای کوچک منحصر به فرد آوسالار را ایجاد می‌کند.

خرید خانه در آلانیا در پروژه‌ای با امکانات هتل و منظره دریا و کوه 0

این پروژه شامل دو بلوک 10 طبقه با 93 آپارتمان و امکانات داخلی و خارجی در زمینی به مساحت 4733 متر مربع است. بین بلوک‌ها یک استخر شنا به مساحت 195 متر مربع قرار دارد که اطراف آن را مناطق حمام آفتاب و باربیکیو با آلاچیق احاطه کرده است. در داخل سالن بدنسازی، سونا، اتاق فنلاندی، بیلیارد، سینما و تنیس روی میز وجود دارد که سلامت ذهنی و جسمی را ارتقا می‌دهد. از دیگر خدمات می‌توان به پارکینگ در فضای باز، حمل و نقل رایگان به دریا در طول روز و سیستم امنیتی 24 ساعته با دوربین‌های نظارتی اشاره کرد. علاوه بر این، هر بلوک دارای دو آسانسور با ظرفیت 8 تا 10 نفر برای راحتی ساکنان است.

خرید خانه در آلانیا در پروژه‌ای با امکانات هتل و منظره دریا و کوه 1

انواع آپارتمان‌ها شامل املاک 1+1، 1+2 و 1+3 است که از 52 تا 130 متر مربع متغیر است. ویژگی‌های بارز طراحی‌های داخلی شامل مصالح باکیفیت، درب‌های ورودی فولادی، کاشی‌های کف چینی، کابینت‌های توکار در آشپزخانه‌ها، حمام‌های کاملاً مجهز و روکش گچ دو طبقه با نورافکن داخلی است. آشپزخانه‌ها دارای کابینت لاکی سفید هستند که روی آن میزهای گرانیت سیاه قرار گرفته است. از طبقات اول بلوک‌ها، ساکنین می‌توانند از منظره دریا بهره مند شوند، در حالی که طبقات بالایی به سمت چشم انداز بی مانع از کوه و دریا باز می‌شوند.

خرید خانه در آلانیا در پروژه‌ای با امکانات هتل و منظره دریا و کوه 2

این پروژه قرار است در آگوست 2024 تکمیل شود. انواع برنامه پرداخت در دسترس است. برای جزئیات بیشتر و خرید ملک در آلانیا، لطفا با ما تماس بگیرید.

فاصله‌ها

22 کیلومتر از مرکز شهر آلانیا فاصله دارد
فاصله تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 92 کیلومتر
63 کیلومتری فرودگاه گازیپاسا
فاصله تا دریا 1.2 کیلومتر

خرید خانه در آلانیا در پروژه‌ای با امکانات هتل و منظره دریا و کوه 3

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید