خرید آپارتمان های بوتیک جدید در بشیکتاش استانبول

Ref: 20019
WhatsApp
قیمت
2+190-94 m2 -
3+1117-170 m2 -
4+1160 m2
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Sep 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خرید آپارتمان در ترکیه، نوساز در منطقه بشیکتاش استانبول با منظره دریا، موقعیت مرکزی نزدیک ایستگاه مترو، برای سبک زندگی، سرمایه گذاری و اخذ شهروندی.

این پروژه در بشیکتاش استانبول، تنها چند قدمی منطقه نیشانتاشی در مرکز استانبول واقع شده است. این یکی از بهترین توصیه‌های ما برای سرمایه‌گذاران بالقوه و خریداران خانه است. نزدیکی این پروژه به حمل و نقل عمومی، رفت و آمد و گشت‌وگذار در استانبول را آسان می‌کند. به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی چندین مدرسه و موسسه خارجی در شعاع 10 کیلومتری برای خانواده‌های دارای فرزند مناسب است. این پروژه همچنین 15 دقیقه تا میدان تقسیم فاصله دارد.

خرید آپارتمان های بوتیک جدید در بشیکتاش استانبول 0

این پروژه مدرن در بشیکتاش که توسط یک توسعه دهنده پیشرو در ترکیه ساخته شده است با مفهومی بوتیک طراحی شده است و دارای مساحت 1200 متر مربع است. به خریداران احتمالی 53 آپارتمان با گزینه‌های مختلف، از جمله آپارتمان‌های دو خوابه تا چهار خوابه با چیدمان‌های مختلف، ارائه می‌دهد.

یک پلان طبقه بزرگ پنجره‌های متعددی را فراهم می‌کند تا نور طبیعی در خانه جریان داشته باشد و با حفظ ظرافت، با نیازهای شما سازگار شود. شما می‌توانید از بالکن‌های هر واحد آپارتمانی که بسته به جهت آپارتمان شما، منظره‌ای جذاب از دریای زیبا یا مرکز شهر پر جنب و جوش را ارائه می‌دهد، از محیط تماشایی لذت ببرید. واحدها به طور هدفمند با ظاهر و طراحی مدرن ساخته شده‌اند که راحتی ساکنین را افزایش می‌دهد.

 

امکانات پروژه:

  • زمین بازی بچه ها
  • پارکینگ سرپوشیده
  • نگهبانی و نظارت 24 ساعته دوربین مدار بسته

خرید آپارتمان های بوتیک جدید در بشیکتاش استانبول 1

موقعیت:

بشیکتاش در سواحل اروپایی بسفر واقع شده است که با سارییر، شیشلی، Kagithane و بسفر همسایه است. این یکی از محبوب ترین مناطق استانبول است که دارای مناطق تجاری، محله‌های توریستی، و مراکز فرهنگی و آموزشی مانند دانشگاه Bogazici، دانشگاه فنی یلدیز و دانشگاه باهچه شهیر است. مرکز زورلو، پارک یلدیز و کاخ دولما باغچه از جذاب‌ترین مکان های بشیکتاش هستند. این یکی از درخشان‌ترین مکان‌های استانبول است که تقاضای زیادی برای املاک و مستغلات دارد.

ایستگاه مترو: 3 دقیقه
موزه قصر یلدیز: 10 دقیقه
کاخ دولما باغچه: 10 دقیقه
15 پرنده Temmuz Sehitler (بوسفر): 6 دقیقه
پارک یلدیز: 10 دقیقه
میدان تقسیم: 15 دقیقه
 
این اقامتگاه‌های نفیس جدید در سپتامبر 2023 تحویل داده می‌شود. خریداران خانه همچنین این فرصت را خواهند داشت که برای شهروندی ترکیه درخواست دهند. برای جزئیات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.

This property was published on 30-09-1402.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید