خرید آپارتمان در استانبول با تراس بزرگ در موقعیتی عالی در شیشلی

Ref: 14032
WhatsApp
تعداد اتاق 4+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $451,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان 4 خوابه در موقعیت مرکزی استانبول، در منطقه شیشلی واقع شده است و فضاهای نشیمن خوب و یک تراس پشت بام با منظره شهر را ارائه می‌دهد.

این آپارتمان 1+4 واقع در فولیا شیشلی، در داخل مجتمعی در طبقه بالا روبروی مجتمع Sinpas Queen Bomonti، دارای 4 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، آشپزخانه بزرگ مجزا، 2 حمام و یک تراس پشت بام واقع شده است. مجتمع آپارتمانی با آسانسور و گرمایش مرکزی مجهز شده است.

خرید آپارتمان در استانبول با تراس بزرگ در موقعیتی عالی در شیشلی 0

در ورودی آپارتمان، راهروی L شکل با کمد لباسی را خواهید دید که به بخش‌های دیگر خانه منتهی می‌شود. فضای کلی آپارتمان گرم و خانوادگی است، با طرح رنگ خنثی روی دیوارها و درهای داخلی در تضاد بصری با کف پارکت لمینت است. دو تا از اتاق خواب‌ها دارای کمدهای توکار سفید با فضای کافی هستند و اتاق خواب اصلی دارای حمام اختصاصی با دوش است. اتاق نشیمن و اتاق خواب‌ها با پنجره‌های متعدد که فضای داخلی را تهویه می‌کنند و اجازه می‌دهند نورهای طبیعی به داخل جریان پیدا کنند، روشن و مطبوع به نظر می‌رسند.

هسته اصلی هر خانه آشپزخانه آن است و باید کارآمد و کاربردی باشد. آشپزخانه مجزای این آپارتمان بزرگ است و دارای کابینت‌های سفید توکار و کانترهای گرانیتی است که فضای کافی را فراهم می‌کند. همچنین دارای یک محیط کامل با فر، اجاق گاز، هود استخراج و روکش‌های قدیمی است.

خرید آپارتمان در استانبول با تراس بزرگ در موقعیتی عالی در شیشلی 1

حمام اصلی با کابین دوش، روشویی شناور با کمد، آینه با کابینت دارو و کابینت حمام دیواری مناسب برای نگهداری وسایل نظافتی، مدرن‌تر است. شایان ذکر است حمام نیز با کاشی و سرامیک سفید رگه دار مرغوب تکمیل شده است.

شگفت‌انگیزترین ویژگی این آپارتمان، تراس وسیع پشت بام آن با یک سالن سایه‌‌بان‌دار است که می‌توانید مطابق با سلیقه خود مبلمان کنید و از گردهمایی‌های دوستانه خود و مناظر پر جنب و جوش بزرگراه و برج Sinpas Queen Bomonti لذت ببرید. علاوه بر این، تراس دارای روکش‌های با کیفیتی است که شامل کف سرامیکی و روکش دیوارهای سنگی است .

درباره مکان:

فولیا یکی از بهترین محله‌های منطقه شیشلی استانبول است که در مرز بشیکتاش و شیشلی قرار دارد و در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین محله‌ها تبدیل شده است. Fulya در مرکز و نزدیک به Mecidiyekoy و خیابان Cumhuriyet و البته مرکز خرید Cevahir قرار دارد و بسیاری از سرمایه گذاران را تشویق می‌کند که این منطقه را برای خرید یا اجاره ملک انتخاب کنند. در نتیجه، این ملک از موقعیت استراتژیک خود در نزدیکی حمل و نقل عمومی، ایستگاه‌های مترو، رستوران ها، کافه ها، پارک ها و مراکز خرید سود می‌برد.

خرید آپارتمان در استانبول با تراس بزرگ در موقعیتی عالی در شیشلی 2

فاصله‌ها:

  • میدان تکسیم: 2.3 کیلومتر
  • کاخ دولما باغچه: 2.8 کیلومتر
  • برج گالاتا: 3.4 کیلومتر
  • Sapphire استانبول: 4.1 کیلومتر
  • کاخ توپکاپی: 4.9 کیلومتر
  • فرودگاه آتاتورک استانبول: 16 کیلومتر
  • فرودگاه استانبول: 32 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen: سی و سه کیلومتر

اگر به دنبال خرید ملک در استانبول و سرمایه‌گذاری در ترکیه هستید، همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید.

خرید آپارتمان در استانبول با تراس بزرگ در موقعیتی عالی در شیشلی 3

This property was published on 21-07-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید