خرید ملک در استانبول در منطقه Bagcilar نزدیک حمل و نقل عمومی

Ref: 20085
WhatsApp
قیمت
2+1121-139 m2 -
3+1149-174 m2 -
4+1186-208 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل Aug 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
فرصت سرمایه گذاری در این مجتمع بزرگ در منطقه Bagcilar استانبول شامل واحدهای مسکونی و امکانات اجتماعی مختلف در نزدیکی ایستگاه مترو

 

خرید ملک در استانبول در منطقه Bagcilar نزدیک حمل و نقل عمومی 0

این مجتمع در استانبول Bagcilar در زمینی به مساحت 50000 متر مربع به صورت 17 بلوک طراحی شده و شامل 50 واحد تجاری و 754 آپارتمان است. این پروژه دارای طرح های مختلف مسکن، از 2 خوابه تا 4 خوابه، با مساحت 121 تا 208 متر مربع است. همچنین در فاصله چند قدمی خط مترو Kirazli-Metrokent واقع شده است. تحویل این املاک نیز برای آگوست 2024 برنامه ریزی شده است.

این مجتمع مدرن با ارائه فضاهای زندگی آرام با محوطه سازی، امکانات اجتماعی ، خدمات مدیریت ساختمان و خانه های با کیفیت و کاربردی، نوآوری را در به ارمغان می آورد.

پروژه در Bagcilar استانبول با طراحی معماری شهری و سازگار با محیط زیست فرهنگ محله را ایجاد می کند. با مناطق چشم انداز بزرگ، کافه ها، رستوران ها و فروشگاه هایی که در نزدیکی آن قرار دارند، فرصت زندگی منحصر به فردی را ارائه می دهد.

خرید ملک در استانبول در منطقه Bagcilar نزدیک حمل و نقل عمومی 1

تسهیلات اجتماعی:

این پروژه مسکونی در Bagcilar امکانات اجتماعی مختلفی را نیز فراهم می کند. ساکنان می توانند از یک سبک زندگی فعال با یک مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و یک استخر سرپوشیده لذت ببرند. این امکانات یک زندگی اجتماعی سالم و پر جنب و جوش را تضمین می کند.

برخی از ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • استخر سرپوشیده
  • سالن بدنسازی کاملا مجهز
  • باغ های زیبا و آراسته شده
  • کافه ها و رستوران ها
  • امنیت 24/7
  • پارکینگ

ویژگی های موقعیت مکانی:

این مجتمع از موقعیت مکانی عالی با دسترسی راحت به امکانات رفاهی و شبکه های حمل و نقل برخوردار است. موقعیت استراتژیک این پروژه در مرکز شهر استانبول مزایای متعددی را برای ساکنان آن فراهم می کند.

خرید ملک در استانبول در منطقه Bagcilar نزدیک حمل و نقل عمومی 2
  • ایستگاه مترو تنها چند دقیقه با محل اقامت شما فاصله دارد و دسترسی راحت به مکان های مختلف شهر را فراهم می کند.
  • مراکز خرید مجاور طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های خرده‌فروشی و گزینه‌های سرگرمی را ارائه می‌دهند و فعالیت‌های رفاهی و تفریحی را برای ساکنان فراهم می‌کنند.
  • وجود دانشگاه های معتبری مانند دانشگاه Yildiz Teknik Üniversitesi در مجاورت شما فرصت های آموزشی عالی را برای ساکنان فراهم می کند.
  • ساکنان همچنین به امکانات و بیمارستان‌های باکیفیت مراقبت‌های بهداشتی مانند بیمارستان پزشکی Medipol Mega Hastaneler Kompleksi دسترسی دارند. 
  •   Halkali Çamlik Parki در این نزدیکی واقع شده و فراری آرام از محیط شهری فراهم می کند و فرصت هایی برای تفریح در فضای باز ارائه می دهد.
  • علاوه بر امکانات ذکر شده، مکان‌های دیگری مانند Olympia Stadi، Günesli، Holdagen، Kememburgaz و Hürriyet Gazetesi در این نزدیکی هستند.

This property was published on 01-09-1402.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید