خرید ملک در استانبول شامل خانه تریپلکس بزرگ با ویوی دریا در Buyukcekmece

Ref: 11625
WhatsApp
M2 400
تعداد اتاق 5+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $540,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ملک 3 طبقه در Buyukcekmece استانبول واقع شده و دارای 5 اتاق خواب، حمام ترکی، سونا و استخر است.

این خانه 3 طبقه با منظره دریا در یک مجتمع مسکونی با گیت ورودی واقع شده و دارای 5 اتاق خواب، 2 اتاق نشیمن، 1 آشپزخانه، 2 حمام، حمام ترکی، سونا، استخر، تراس بزرگ پشت بام، و پارکینگ با گنجایش 3 ماشین است. این خانه دوست داشتنی با 400 مترمربع زیربنا و پنجره‌های بزرگ و طراحی جادار و عالی در Buyukcekmece استانبول قرار دارد.

خرید ملک در استانبول شامل خانه تریپلکس بزرگ با ویوی دریا در Buyukcekmece 0

هر طبقه از این ساختمان، فضایی باز و بزرگ با طراحی مدرن و دلنشین است و رنگ‌های به کار رفته در آن پالتی از رنگ‌های خنثی خاکستری و سفید هستند که محیطی متناسب و آرامش بخش ایجاد می کنند. به طور کلی، طراحی داخلی آن، مینیمالیستی و در عین حال کاربردی و دلپذیر است. پنجره‌های بزرگ از کف تا سقف نور طبیعی را به داخل منتقل کرده و ویوی آنها از تمام جهات رو به مناظر زیبایی است.

در فضای آرام حمام ترکی و سونای این خانه دوست داشتنی، می‌توانید هیدروتراپی و بخار درمانی انجام داده و از تأثیرات معجزه آسای آن بر سلامت روحی و جسمی خود بهره‌مند شوید.

اتاق نشیمن نیز بزرگ و جادار است و برای معاشرت و سرگرمی عالی است. پنجره‌های بزرگی دارد و دیوارهای آن با رنگ سفید رنگ آمیزی شده و کف آن با کاشی و سرامیک خاکستری پوشانده شده است. اتاق خواب‌ها نیز پنجره‌های بزرگی دارند و کف آنها سرامیک است.

علاوه بر این، یکی از بهترین ویژگی‌های این خانه، تراس پشت بام آن است که منظره‌ آن رو به دریا، درختان سرسبز و خانه‌های اطراف است. دیوارهای محافظ این تراس، حریم خصوصی را حفظ کرده و باعث آرامش بیشتر در فضا می شوند. البته تبدیل آن به یک نشیمن زیبا بسیار آسان است. فقط به تعداد کمی مبلمان نیاز دارید که آن را به یک مکان فوق العاده برای نشستن و لذت بردن تبدیل کنید.

این ملک واجد شرایط اخذ شهروندی ترکیه است.

اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خانه و اخذ شهروندی ترکیه هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.

This property was published on 02-05-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید