آپارتمانی در مرسین در کنار دریا، در مجتمعی با 5 استخر

Ref: 11152
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 115
تعداد اتاق 2+1
این آپارتمان‌های 115 متر مربعی در مجموعه‌ای با امکانات اجتماعی تنها در چند متری دریا واقع شده‌اند.

این آپارتمان‌های 2 خوابه فوق‌العاده در Erdemli مرسین واقع شده‌اند و فضایی به مساحت 115 متر مربع را ارائه می‌دهند که تنها 50 متر با دریا فاصله دارد و از امکانات اجتماعی متعددی بهره می‌برد. در مجتمعی متشکل از مجموعه‌ای از بلوک‌های 11 طبقه، امکانات اجتماعی، شامل 5 استخر و یک پارکینگ در سطح زمین که فقط برای ساکنان در نظر گرفته شده است، واقع در یک موقعیت عالی نزدیک دریا، بازارها، مدارس، واقع شده است. و در مرکز شهر است.

آپارتمانی در مرسین در کنار دریا، در مجتمعی با 5 استخر 0

هر ساختمان دارای یک آسانسور است و توسط باغ‌های مرتب احاطه شده است که زندگی را رشد می‌دهد. با ادغام طیف گسترده‌ای از امکانات اجتماعی و خدمات پیشرفته، این پروژه خود را با یک هتل 5 ستاره هماهنگ می‌کند. امکانات اجتماعی شامل 5 استخر، مرکز تناسب اندام، زمین بازی کودکان، سرسره آبی، زمین بسکتبال و تنیس، رستوران، آلاچیق‌ها و محوطه باربیکیو می‌باشد.

آپارتمانی در مرسین در کنار دریا، در مجتمعی با 5 استخر 1

با توجه به آپارتمان‌ها، این املاک 1+2، جادار هستند و دارای آشپزخانه اوپن، بالکن و کمد دیواری توکار در راهرو هستند. آشپزخانه به خوبی در اتاق نشیمن قرار گرفته است که نور طبیعی فراوانی را از بالکن می‌گیرد. آشپزخانه اوپن U شکل مجهز به کابینت‌های سفید، میز پیشخوان مشکی، پشتی چوب کبریت سیاه و سفید و لوازم الکترونیکی فولادی ضد زنگ، از جمله اجاق گاز، فر و هود است. اتاق نشیمن به بالکن باز می‌شود. از آنجایی که بالکن فرورفته و سایه‌دار است، سایه‌ای خنک برای استراحت در کنار چشم انداز استخر و باغ ارائه می‌دهد.

آپارتمانی در مرسین در کنار دریا، در مجتمعی با 5 استخر 2

این آپارتمان‌ها همچنین دارای یک آیفون تصویری رنگی، درب ورودی اصلی فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا و هالوژن هستند. سقف‌ها با سقف کاذب به منظور بهبود عملکرد صوتی و حرارتی اتاق‌ها تکمیل شده‌اند. دیوارها با رنگ ساتن ضد آب رنگ آمیزی شده‌اند و کف با کاشی‌های سرامیکی باکیفیت به پایان رسیده است که برای سهولت در روزهای گرم تابستان، حال و هوای خنکی از خود ساطع می‌کند. همچنین پنجره‌های دوجداره پی وی سی با کیفیت بالا، عایق کاملی را ایجاد می‌کنند و از اتلاف حرارت جلوگیری می‌کنند.

آپارتمانی در مرسین در کنار دریا، در مجتمعی با 5 استخر 3

ویژگی‌های قابل توجه

طراحی محوطه 
نگهبانی 24 ساعته
نظارت تصویری
استخر روباز
پذیرش
درختان
منطقه بسته
ژنراتور
سقف‌های رنگ شده
لوازم بهداشتی با کیفیت بالا در حمام

فاصله‌ها

دریا: 50 متر
مرکز شهر: 900 متر
حمل و نقل عمومی: 900 متر
مدرسه: 950 متر
سوپرمارکت: 200 متر

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید