پروژه مسکونی در دوزچه استانبول، احاطه شده توسط مناظر سبز خیره کننده

Ref: 10959
WhatsApp
قیمت
3+1123-176 m2 -
مغازه219
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2022
24 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
مجموعه‌ای بزرگ از 10 بلوک در دوزچه نزدیک استانبول با موقعیت مرکزی و طبیعت زیبا

آپارتمان‌هایی با پتانسیل سرمایه گذاری بالا در این پروژه مسکونی فانتزی در دوزچه، نزدیک استانبول، احاطه شده توسط فضای سبز و طبیعت است. ترکیبی از معماری مدرن، آخرین فناوری‌ها در ساخت و ساز و جنبه‌های طبیعت ناب، این پروژه را به ارزش مناسبی برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

پروژه مسکونی در دوزچه استانبول، احاطه شده توسط مناظر سبز خیره کننده 0

این پروژه دارای موقعیت مرکزی با 15000 متر مربع زمین می‌باشد. این مجموعه مدرن دارای 10 بلوک با 257 واحد مسکونی و 21 واحد تجاری در محوطه خود می‌باشد.

65 درصد از کل زمین به مناطق سرسبز خیره کننده و لذت بخش اختصاص یافته است که شرایط زندگی سالم و زیبایی را برای ساکنان آن ایجاد می‌کند. اگر در مرکز شهر زندگی می‌کنید، فضای سبز و اکسیژن خالص در دنیای امروز به گنجی مطلق تبدیل شده است. این گنج هدیه فوق العاده‌ای است که این پروژه در Duzce Aziziye به شما ارائه می‌دهد!

آپارتمان‌های متنوع که بین 1+1، 1+2، 1+3، و 1+4 متغیر است، این پروژه را به گزینه‌ای ایده آل برای مجردها و خانواده‌های پرجمعیت تبدیل می‌کند. شما می‌توانید بسته به اولویت و خواسته خود یک فضای نشیمن از 74 متر مربع تا 238 متر مربع را انتخاب کنید.

پروژه مسکونی در دوزچه استانبول، احاطه شده توسط مناظر سبز خیره کننده 1

با اقامت در این مجتمع مسکونی مدرن، علاوه بر قرار گرفتن در آغوش طبیعت، این امتیاز را نیز خواهید داشت که با پیاده روی به هر نقطه از شهر برسید. بنابراین، مکان‌های تفریحی مانند پارک ملن سو، پازاریری، و بیمارستان دولتی جدید در دسترس شما هستند. علاوه بر این، بسیاری از مؤسسات خصوصی و دولتی نیز به این پروژه نزدیک هستند.

به لطف مناطق سبز در داخل منطقه، از وقت خود در فضای باز در باغ‌های مجلل، آلاچیق‌ها، پیاده‌روی و مسیرهای دویدن لذت خواهید برد، زیرا کودکانتان در زمین بازی کودکان با تنفس اکسیژن خالص کمی سرگرم می‌شوند. کافه‌ها و رستوران‌هایی که در داخل محل اقامت طراحی شده‌اند، مکان دیگری برای استراحت و لذت بردن هستند.

امنیت 24 ساعته با نظارت تصویری کامل در محوطه مجموعه تامین می‌شود.

انتظار می‌رود مجتمع مسکونی در Duzce Azizye تا ژوئن 2022 تحویل داده شود.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید