خرید خانه در استانبول، ملک 1 خوابه در منطقه شیشلی استانبول

Ref: 20136
WhatsApp
M2 60
تعداد اتاق 1+1
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $135,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خرید آپارتمان در ترکیه: یک واحد آپارتمان 1 خوابه در استانبول شیشلی با قیمتی جذاب به فروش می رسد. برای تکمیل پرونده شهروندی ترکیه نیز مناسب است.

این ملک یک خوابه در منطقه استانبول شیشلی واقع شده و دسترسی راحت به امکانات رفاهی و گزینه های حمل و نقل دارد. منظره این آپارتمان رو به بزرگراه است که پس زمینه ای پویا و پر جنب و جوش را فراهم می کند.

خرید خانه در استانبول، ملک 1 خوابه در منطقه شیشلی استانبول 0

همانطور که به داخل قدم می گذارید، متوجه کف پارکت خواهید شد که فضای نشیمن را گرم جلوه می دهد. این آپارتمان دارای آشپزخانه اوپن است که به طور یکپارچه در فضای نشیمن ادغام شده و فضایی دلپذیر را ایجاد می کند. آشپزخانه مجهز به یک اجاق گاز برای آشپزی و یک هود است که از تهویه مناسب در هنگام پخت و پز اطمینان حاصل می کند. علاوه بر این، آشپزخانه دارای پنجره ای است که نه تنها نور طبیعی کافی را وارد می کند، بلکه چشم اندازی از محیط اطراف را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، حمام دارای کابین دوش مدرن و لوازم بهداشتی است. همچنین، یکی از نکات برجسته ملک وجود آسانسور است.

به طور کلی، این ملک یک خوابه 60 متری در استانبول شیشلی یک فضای نشیمن راحت و جدید با کف پارکت، آشپزخانه اوپن، آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات، حمام با کابین دوش، و پنجره آشپزخانه با چشم انداز ارائه می دهد. این یک فرصت عالی برای افرادی است که به دنبال سرمایه گذاری و یک سبک زندگی مدرن شهری در یک مکان پر جنب و جوش هستند.

این ملک همچنین برای تکمیل پروندها شهروندی ترکیه مناسب است. اگر در مورد این ملک در شیشلی سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

خرید خانه در استانبول، ملک 1 خوابه در منطقه شیشلی استانبول 1

This property was published on 16-08-1402.
It was last updated on 28-11-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید