فروش آپارتمان با دید باز و امکانات در قسمت آسیایی استانبول

Ref: 10489
WhatsApp
قیمت
2+190-103 m2 -
3+1109-121 m2 -
4+1140-177 m2 -
Seller's currency is Turkish Lira, show prices in Lira.
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Mar 2023
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این املاک مسکونی جدید در سمت آناتولی استانبول در یک مجتمع بزرگ دارای مغازه‌ها و امکانات اجتماعی در نزدیکی حمل و نقل عمومی واقع شده است.

این پروژه جدید Pendik در سمت آناتولی استانبول، شامل 195 آپارتمان و 6 فروشگاه خرده فروشی در 3 بلوک است که دارای معماری کاربردی از نظر زیبایی شناسی بصری و 60 درصد از زمین پروژه به فضاهای سبز اختصاص داده شده است. این پروژه برای ارائه یک فضای زندگی کاربردی احاطه شده توسط طبیعت و امکانات مشترک برای بهبود سلامت فیزیکی و روانی ایجاد شده است. فروشگاه‌های خرده‌فروشی در حال ساخت، خرید را به راحتی در دسترس صاحبان خانه قرار می‌دهند. مجموعه ای که توسط نگهبانی 24 ساعته خدمات رسانی می‌شود در موقعیتی عالی در نزدیکی اتصالات حمل و نقل کلیدی و جنگل آیدوس در سمت آسیایی قرار دارد.

فروش آپارتمان  با دید باز و امکانات در قسمت آسیایی استانبول 0

این پروژه دارای واحدهای 1+2 تا 1+5 است. این پروژه همچنین آپارتمان‌های دوبلکس با سقف های بلند را برای دوستداران آسمان و باغ‌ها را برای دوستداران طبیعت ارائه می‌دهد. بالکن‌های کاربردی توکار با نرده‌های شیشه‌ای، حریم خصوصی و آب و هوا (باران، آفتاب و غیره) را تضمین می‌کنند.

ساکنان همچنین از فضای سبز وسیع، درختان گیلاس، منظره دریا و نزدیکی به جنگل آیدوس و طیف وسیعی از امکانات ورزشی سرپوشیده و روباز، از جمله زمین مینی فوتبال، والیبال و بسکتبال، مرکز تناسب اندام محصور (141 متر مربع)، استخر ایمنی کودکان، استخر شنا بزرگسالان، مسیرهای پیاده روی، زمین بازی کودکان، کافه ها و رستوران ها لذت خواهند برد.

فروش آپارتمان  با دید باز و امکانات در قسمت آسیایی استانبول 1

علاوه بر این، این مجموعه دوستدار محیط زیست دارای یک تصفیه خانه فاضلاب و یک سیستم ذخیره سازی است که فاضلاب را با آب باران ذخیره می‌کند تا اثرات زیست محیطی پروژه را به حداقل برساند.

واحدهای مسکونی محیط راحت را با فضای مدرن و جزئیات مینیمال ارائه می‌دهند. نقاشی‌های دیواری با مناظر طبیعی به عنوان تخته در اتاق خواب‌ها و پانل‌های چوبی از کف تا سقف، دیوارهای کسل کننده را به نقاط کانونی بصری هیجان انگیز تبدیل می‌کند و حس گرما را از طریق احساسات زمینی ایجاد می‌کند. آشپزخانه‌هایی که به خوبی چیده شده‌اند، دارای یک پالت سفید و مشکی هستند که کابینت‌های آشپزخانه سفید را با وسایل الکترونیکی سیاه استتار شده روی میزهای مشکی ترکیب می‌کنند و ظاهری یکپارچه را ارائه می‌دهند. طراحی پشت اسپلش با کاشی‌های سرامیکی صیقلی با کیفیت بالا که دارای رگه‌های سیاه روی پس‌زمینه‌ای سفید است، با کف‌پوش آشپزخانه مطابقت دارد و طرح را ثابت نگه می‌دارد.

فروش آپارتمان  با دید باز و امکانات در قسمت آسیایی استانبول 2

پنجره‌های شیشه ای تمام قد تمایز بین فضای بیرونی و داخلی را محو می‌کنند و نور طبیعی را دریافت می‌کنند و در نتیجه وابستگی به نور مصنوعی را کاهش می‌دهند. حمام‌ها دارای یک کابین دوش مستطیلی، یک روشویی شناور سفید و یک آینه بدون قاب دایره‌ای هستند که از ساختارهای هندسی مختلف بهره می‌برند و تنوع را ارائه می‌دهند.

این آپارتمان‌ها، تجربه‌ای عالی از زندگی با طبیعت و جنگل آیدوس در سمت آسیایی را ارائه می‌دهند که انواع امکانات پیشرفته را در خود جای داده و ارزش سرمایه‌گذاری بالایی را در محیطی آرام دارد. بنابراین، این آپارتمان‌ها برای کسانی که به دنبال زندگی در یک محله آرام هستند، خانه های ایده آلی خواهند بود.

فروش آپارتمان  با دید باز و امکانات در قسمت آسیایی استانبول 3

فاصله‌ها

  • مترو 5 دقیقه
  • مارمارای 8 دقیقه
  • خط ساحلی 5 دقیقه
  • پل شهدای 15 تموز 20 دقیقه
  • پل فاتح سلطان مهمت 30 دقیقه
  • پل یاووز سلطان 40 دقیقه
  • پل عثمان‌غازی 30 دقیقه
  • E-5 پنج دقیقه
  • E-80 / TEM ده دقیقه
  • فرودگاه سابیها گوکچن 10 دقیقه
  • فرودگاه استانبول 60 دقیقه

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید