فروش اقساطی ویلاهای نفیس با چشم انداز در بیلیکدوزو استانبول

Ref: 10355
WhatsApp
قیمت
5+1329-338 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 7%
6 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
ویلاهای 5 خوابه تریپلکس در مجموعه‌ای با امکانات اجتماعی واقع شده‌اند

هدف معماران در حین توسعه این پروژه، ارائه یک سبک زندگی به دور از شلوغی شهر با ذهنیتی نوآورانه و پاسخگویی به نیازهای زندگی مدرن و شهری در حال تغییر منطقه بیلیکدوزو در سمت اروپایی استانبول بود. این پروژه شامل 32 ویلا است که در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده اند و امکانات مشترکی از جمله استریت بال، استخر شنا، زمین بازی کودکان، زمین بازی چند منظوره، مسیرهای دوچرخه سواری و مسیرهای پیاده روی در مجموعه گنجانده شده است که توسط فضاهای سبز وسیع احاطه شده توسط سیستم امنیتی 24 ساعته ارائه می‌شود.

فروش اقساطی ویلاهای نفیس با چشم انداز در بیلیکدوزو استانبول 0

ویلاها دارای 5 اتاق خواب در 3 طبقه، یک پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 2 ماشین و انباری در طبقه زیرزمین و یک تراس 13 متر مربعی است که منظره دریا را ارائه می‌دهد. حداقل 300 متر مربع برای هر ویلا با 100 متر مربع باغ رزرو شده است. از ویژگی‌های فنی ویلاها می‌توان به روکش پیش ساخته، سیستم گرمایش از کف، زیرساخت تهویه مطبوع، امکان افزودن آسانسور، پنجره‌های قاب آلومینیومی، سیستم سقف سلطنتی برنجی و عایق صدا از نوع هتل اشاره کرد. همچنین، چوب‌های تخته سنگی به عنوان عناصر ارگانیک مورد استفاده برای طراحی بیرونی به ترکیب ویلاها با طبیعت کمک می‌کند.

تمام جزئیات ویلاها به خوبی فکر شده و دارای مواد باکیفیت است. در مورد چیدمان داخلی فضا، طبقه همکف آشپزخانه، اتاق نشیمن، حمام و تراس باغ را در خود جای می‌دهد، در حالی که طبقه اول به اتاق خواب و حمام اختصاص دارد. اتاق خواب اصلی دارای حمام اختصاصی و رختکن است که به صاحبان فضای کافی برای نگه داشتن لباس‌های خود در یک مکان می‌دهد. در نهایت، طبقه آخر دارای اتاق‌های اضافی و یک تراس بزرگ است که می‌توانید از غروب خورشید و منظره دریا لذت ببرید.

فروش اقساطی ویلاهای نفیس با چشم انداز در بیلیکدوزو استانبول 1

طرح رنگ سفید خنثی ویلا با طرح‌های دیواری بافت‌دار، قفسه‌های فرورفته که کارایی فضاها را افزایش می‌دهد و عناصر گرمی مانند چوب، به‌ویژه در حمام، اضافه شده است. همچنین شومینه شیشه ای مدرن و مینیمال به اتاق نشیمن رنگ و گرما می‌بخشد. اتاق‌های سقف بلند (3.20 متر) اتاق‌ها را بزرگ‌تر به نظر می‌رساند و پنجره‌های کف تا سقف استفاده از نور طبیعی را به حداکثر می‌رسانند.

آشپزخانه‌های 17 متر مربعی مجهز، 5 کالای سفید نیمه‌ست شده (فر، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و مایکروویو)، کابینت‌های پایه سفید، و میزهای پیش‌خوان مشکی را در خود جای می‌دهند. این کابینت‌های لاکی ظاهری براق و فریبنده ارائه می‌دهند.

راه پله های منحنی، طبقات را با وسایل روشنایی هوشمندانه متصل می کند. برای ایمنی صاحبان خانه، فکر زیادی برای روشنایی راه پله ها صرف شده است. مجموعه ای از طاقچه‌ها و لامپ‌های دیواری که برای اهداف کاربردی و تزئینی اضافه شده اند نیز به ایجاد جلوه ای چشمگیر کمک می‌کنند.

فروش اقساطی ویلاهای نفیس با چشم انداز در بیلیکدوزو استانبول 2

این ویلاهای با سلیقه طراحی شده با چیدمان‌های جادار و معماری مدرن دارای ارزش سرمایه‌گذاری بالایی هستند و دنیایی را به دور از شهر در داخل شهر ارائه می‌دهند و بنابراین دو چیز را به طور همزمان مدیریت می‌کنند. ویلاها همچنین مناسب برای اخذ شهروندی ترکیه هستند.

طرح‌های پرداخت

کلیه پرداخت های نقدی: 7% تخفیف.
50% پیش پرداخت و 50% اقساط 6 ماهه
4 درصد از هزینه‌های سند متعلق به خریدار است.

فاصله‌ها

بزرگراه های TEM و E-6: دوازده کیلومتر
ساحل Buyukcekmece: پنج کیلومتر
ساحل گورپینار: 2.5 کیلومتر
مارینا Yakuplu : چهار کیلومتر
مدارس بین المللی: 0.6 کیلومتر
فرودگاه بین المللی استانبول: 33 کیلومتر
بیمارستان عمومی بیکنت: 4 کیلومتر
بیمارستان بین المللی مدیکانا: 5 کیلومتر
مرکز خرید Marmarapark: پنج و نیم کیلومتر
خط ساحلی Beylikduzu: دو کیلومتر
خط متروبوس Beylizduzu:چهار کیلومتر
بزرگراه های D-100 و E-5: چهار کیلومتر
مارینا غرب استانبول 6 کیلومتر

This property was published on 19-11-1400.
It was last updated on 06-03-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید