خرید ویلای عالی با 8 اتاق در یک مجتمع در یالوا

Ref: 10929
WhatsApp
M2 350
تعداد اتاق 6+2
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $250,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای بزرگ با مساحت 350 متر مربع با استخر و باغ خصوصی در محوطه‌ای نزدیک به یک هتل 5 ستاره واقع شده است.

این ویلای تماشایی 2+6 مساحت 350 متر مربع را ارائه می‌دهد که در محوطه‌ای در Yalova Thermal در نزدیکی منطقه هتل‌های 5 ستاره واقع شده است.

 دارای 6 اتاق خواب و 2 اتاق نشیمن در 3 طبقه از جمله زیرزمین است. استفاده سخاوتمندانه از پنجره‌های بزرگ اجازه می‌دهد تا نور طبیعی فراوانی در داخل وجود داشته باشد، در حالی که بالکن‌ها ارتباط بین فضاهای داخلی و خارجی را تضمین می‌کنند. پنجره خلیجی در طبقه بالا از شش صفحه شیشه‌ای تشکیل شده است که از کف تا سقف کشیده شده و فضای داخلی را از طریق برآمدگی بیرونی خود به استخر و نمای باغ متصل می‌کند. همچنین، ایوان جلویی فضای نشیمن را گسترش می‌دهد که توسط یک سقف سایه می‌اندازد و با سازه‌های منحنی که پشت بام را نگه می‌دارند، زیبا می‌شوند. نرده‌های ایوان برای تکیه دادن و محافظت از ویلا است. 

در بیرون، ویلا دارای یک باغ خصوصی و یک استخر شنا است که به دلیل رنگ قهوه‌ای روشن خود با محیط اطراف ترکیب می‌شود. استخر نسبتا کوچک برای خنک شدن در روزهای گرم تابستان عالی است، حتی اگر نتواند یک تجربه کامل شنا را ارائه دهد. باغی که به خوبی، مکان‌هایی سایه‌دار برای استراحت پس از یک روز طولانی را ارائه می‌دهد.

این ویلای بزرگ و لوکس واجد شرایط شهروندی ترکیه است و پتانسیل سرمایه گذاری زیادی را در آینده ارائه می‌دهد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهروندی ترکیه و خرید ملک در ترکیه می‌توانید به این صفحه نیز مراجعه نمایید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید