خرید ویلای 3 طبقه با استخر اختصاصی در یالووا

Ref: 10564
WhatsApp
M2 350
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $295,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلا با مساحت 350 متر مربع، مناسب برای اخذ شهروندی ترکیه، دارای 6 اتاق خواب، یک استخر خصوصی و یک باغ زیبا احاطه شده توسط بوته‌ها و درختان است.

این ویلای 6 خوابه افسانه‌ای در یالووا در 48 کیلومتری استانبول واقع شده است. این ملک در 3 طبقه توزیع شده است، فضای نشیمن 350 متر مربع، یک باغ زیبا و یک استخر خصوصی را ارائه می‌دهد.

خرید ویلای 3 طبقه با استخر اختصاصی در یالووا 0

درختان و بوته‌های اطراف مرزهای طبیعی را ایجاد می‌کنند و حریم خصوصی ساکنان را حفظ می‌کنند و بوته‌های منتهی به استخر خصوصی حیاط خلوت را ایجاد می‌کند. طبقه همکف با پنجره‌های 3 پانل از کف تا سقف طراحی شده است که نور طبیعی فراوانی را به داخل هدایت می‌کند و طبیعت را به ویلا می‌آورد. سالن اصلی از طریق درهای پاسیو با تیرهای چوبی به باغ و محوطه استخر باز می‌شود.

خرید ویلای 3 طبقه با استخر اختصاصی در یالووا 1

طبقه باغ 146 متر مربع است، در حالی که طبقه اول 123 متر مربع و طبقه دوم 102 متر مربع است. هر طبقه دارای یک بالکن است که فضای نشیمن را گسترش می‌دهد. طبقه دوم دارای یک بالکن پوششی کاملاً محافظت شده در برابر قرار گرفتن در معرض مستقیم باران و آفتاب است. سقف بالکن با روکش چوبی، ظاهری روستایی به بالکن می‌دهد. به همین ترتیب، پنجره‌ای از کف تا سقف در طبقه سوم قرار دارد. 

خرید ویلای 3 طبقه با استخر اختصاصی در یالووا 2

این ویلای فوق‌العاده 6 خوابه با پتانسیل سرمایه‌گذاری نیز همراه است. اگر متقاضی شهروندی هستید می‌توانید خرید این ویلا را به سبد خرید خود اضافه کنید. برای جزئیات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید.

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید