خرید خانه در یالووا با مناظر استخر و طبیعت

Ref: 10129
WhatsApp
قیمت
1+1 41-49 m2
2+163-124 m2 -
مغازه34-36
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Jun 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های مدرن 1 و 2 خوابه مقرون به صرفه در یالووا با امکانات نزدیک به دریا

این مجتمع مسکونی واقع در مرکز شهر یالووا و نزدیک دریا ، واحدهای نشیمن راحت با چشم اندازی از استخر و طبیعت را ارائه می‌دهد. اگرچه به عنوان یک پروژه خانه تابستانی طراحی شده است، آپارتمان‌های 1 و 2 خوابه از 41 تا 124 متر مربع نیز برای زندگی در تمام طول سال مناسب هستند و با بهترین قیمت برای سرمایه گذاران و خریداران ارائه می‌شوند. در فاصله 45 دقیقه‌ای از شهر استانبول و 30 دقیقه‌ای از فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen، سود خوب در آینده را تضمین می‌کنند.

خرید خانه در یالووا با مناظر استخر و طبیعت 0

این پروژه شامل 2 ساختمان کم ارتفاع است که بر روی محور افقی امتداد یافته و به موازات یکدیگر قرار دارند و در ارتفاع 400 متری از سطح دریا و در زمینی به مساحت 3500 متر مربع توسعه یافته‌اند. بین این 2 بلوک 4 طبقه، یک استخر مستطیلی روباز با منطقه حمام آفتاب قرار دارد. این پروژه همچنین دارای نگهبانی 24 ساعته، یک رستوران و یک پارکینگ سرپوشیده است.

با توجه به املاک، آپارتمان‌های مدرن با آشپزخانه‌‌های اپن و بالکن‌های 3 متر مربعی ارائه می‌شوند. آشپزخانه‌هایی که در اتاق‌های نشیمن قرار می‌گیرند، آشپزی را به یک فعالیت اجتماعی تبدیل می‌کنند و مساحت را به حداکثر می‌رسانند. بسته به جهت آپارتمان‌ها، بالکن های خارج از اتاق نشیمن، منظره‌ای از استخر و طبیعت را ارائه می‌دهند.

خرید خانه در یالووا با مناظر استخر و طبیعت 1

درباره موقعیت مکانی

پل Orhangazi و بزرگراه استانبول-ازمیر بخشی از این منطقه را تشکیل می‌دهند که ارزش منطقه و املاک را افزایش می‌دهد. همچنین، فاصله 4 کیلومتری این پروژه از یکی از بزرگترین دانشگاه‌های دولتی در منطقه مرمره، آن را به گزینه‌ای عالی برای اجاره به دانشجویان و گردشگران تبدیل می‌کند.

این پروژه خانه تابستانی قرار است در سال 2024 به پایان برسد و برنامه‌های اقساطی تا 12 ماه ارائه می‌دهد.

خرید خانه در یالووا با مناظر استخر و طبیعت 2

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید