خرید یک هتل در شهر یالووا

Ref: 11129
WhatsApp
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $795,000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این هتل در یالووا با همزیستی با طبیعت، شامل یک فروشگاه، باغ و 8 آپارتمان، برای اخذ شهروندی ترکیه مناسب است.

این هتل در یالووا استانبول واقع شده و با طبیعت همزیستی دارد و آرامشی فوق‌العاده را برای مشتریان فراهم می‌کند. این هتل شامل یک فروشگاه، باغ و 8 هتل آپارتمان با منظره کوه و جنگل است، بنابراین مکانی عالی برای سفرهای تجاری و توریستی ارائه می‌کند و در عین حال به لطف مفهوم هتل آپارتمان، حس اقامت در خانه را القا می‌کند. تنها 1 کیلومتر با مرکز شهر یالووا و 5 دقیقه پیاده روی تا چشمه‌های آب گرم فاصله دارد.

خرید یک هتل در شهر یالووا 0

این هتل یک‌بلوک متوسط ​​دارای اتاق‌های هتل آپارتمانی یک خوابه و سوئیت‌های دو خوابه بزرگ‌تر است. اندازه اتاق‌ها از 80 تا 110 متر مربع است. بالکن‌هایی با منظره باغ نیز فضای نشیمن را گسترش می‌دهند. اتاق‌ها دارای یک آشپزخانه کوچک، اوپن یا بزرگ، یک اتاق نشیمن با تهویه مطبوع و تلویزیون LCD، یک اتاق خواب و حمام کاملاً مجهز هستند. بسته به اتاق، حمام‌ها دارای کابین دوش یا وان با سر دوش دستی هستند.

خدمات هتل شامل خشکشویی، فکس، لابی، تهویه مطبوع، آسانسور، اینترنت، اجاره دوچرخه، پذیرش 24 ساعته، مناطق غیرسیگاری، ترانسفر VIP، خدمات نظافت و اتو است. علاوه بر این، 2 حمام ترکی و 2 جکوزی مجزا برای بانوان و آقایان وجود دارد.

این هتل مناسب برای درخواست شهروندی 3 خانواده است که آن را به یک فرصت سرمایه‌گذاری عالی برای متقاضیان شهروندی تبدیل می‌کند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ تابعیت ترکیه و خرید ملک هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.

فاصله‌ها
مرکز شهر یالووا: 1 کیلومتر
چشمه آب گرم: 5 دقیقه پیاده روی

درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید