خرید ویلا در یک مجتمع ویلایی نفیس در Zeleriyakoy استانبول

Ref: 12745
WhatsApp
قیمت
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلای 3 خوابه با 250 مترمربع زیربنا در یک مجتمع مسکونی در زکریاکوی واقع شده و دارای یک باغ بزرگ و یک بالکن با ویوی زیبای دریای سیاه است.

این ویلای 3 طبقه دوقلو در یک مجتمع باشکوه در Zekeriyakoy و نزدیک به فرودگاه جدید استانبول واقع شده و اطراف آن را فضای سبز و پارک‌های طبیعی احاطه کرده‌اند. متراژ این ویلا 250 متر مربع است و دارای 3 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن و 3 حمام است. در خارج از ویلا، یک باغ بزرگ قرار دارد که برای معاشرت با خانواده و دوستان و یا نگهداری از حیوانات خانگی مناسب است. همچنین یک باغ زمستانی دارد که مجهز به شومینه است و ساکنین می‌توانند در فصول سرد استانبول در آن استراحت کنند. بالکن بزرگ ویلا نیز رو به دریای سیاه است.

خرید ویلا در یک مجتمع ویلایی نفیس در Zeleriyakoy استانبول 0
این مجموعه از نظر معماری و سازه، به طور کامل بازسازی شده و امکانات متنوعی از جمله سالن بدنسازی اختصاصی، سونای اختصاصی، زمین بازی کودکان، نگهبانی 24 ساعته، اینترنت فیبر نوری و پارکینگ روباز دارد.

آشپزخانه ویلا اوپن است و مجهز به لوازم خانگی باکیفیت مانند اجاق گاز، فر، ماشین ظرفشویی، هود و سینک استیل ضد زنگ است. کانتر روی کابینتها گرانیت سفید و کابینت‌های ردیف بالا و پایین چوبی و خاکستری رنگ هستند و پانل یخچال نیز در آشپزخانه تعبیه شده است. قسمتی در کنار آشپزخانه به نهارخوری اختصاص داده شده که روشنایی آن از طریق پنجره‌های از کف تا سقف تامین می‌شود.

خرید ویلا در یک مجتمع ویلایی نفیس در Zeleriyakoy استانبول 1

سقف‌های ویلا با رنگ سفید نقاشی شده و به جهت افزودن ابعاد به رنگ خاکستری دیوارها، با نوارهای LED تزئین شده‌اند. کف قسمت ورودی، راهروها، آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی با سرامیک رگه‌دار پوشانده شده، و کف اتاق‌ها، سالن بدنسازی و اتاق‌های نشیمن پارکت لمینت است. پله‌های چوبی باغ نیز با نور زرد تزئین شده اند.

خرید ویلا در یک مجتمع ویلایی نفیس در Zeleriyakoy استانبول 2

پنجره‌های اتاق نشیمن و دیگر اتاقها، نور طبیعی فراوانی به داخل منتقل می‌کنند. برای نگهداری و ذخیره سازی وسایل، قسمتی از زیر پله‌ها و اتاق زیر شیروانی، به عنوان انباری استفاده می‌شود. به علاوه، ویلا 3 حمام دارد که با کاشی‌های کرم رنگ پوشانده شده‌اند و لوازم بهداشتی باکیفیت مثل کابین دوش، روشویی و آینه بدون قاب در آنها تعبیه شده‌اند.

خرید ویلا در یک مجتمع ویلایی نفیس در Zeleriyakoy استانبول 3

چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ملک هستید، لطفا با ما تماس بگیرید.

This property was published on 13-05-1401.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید