خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان بزرگ 4 خوابه با تراس روی پشت بام در Beyoglu

Ref: 11160
WhatsApp
قیمت
4+1223 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ملک در منطقه Beyoglu در مرکز استانبول واقع شده است و دارای مساحت 223 متر مربعی و یک تراس با منظره شهر است که در نزدیکی امکانات رفاهی و مدارس برتر واقع شده است.

این آپارتمان زیبا 1+4 در طبقه بالای یک ساختمان تغییر کاربری داده شده است که قدمت آن به دهه 1850 باز می‌گردد. این آپارتمان در Beyoglu استانبول در نزدیکی کنسولگری‌ها، گالری‌های هنری و مدارس برتر و در چند قدمی کاراکوی و گالاتا واقع شده است. این ساختمان بخشی از یک پروژه بازسازی بزرگتر است که هدف آن احیای روح شهری استانبول از نظر فرهنگی و تاریخی است. از آن به عنوان یکی از پروژه‌های نشانه استانبول یاد می‌شود، زیبایی شناسی مدرن را با تاریخ و 800 متر مربع حیاط داخلی با باغ‌ها ادغام می‌کند.

خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان بزرگ 4 خوابه با تراس روی پشت بام در Beyoglu 0

در رابطه با آپارتمان، واحد مسکونی بزرگ و 4 خوابه در طبقه بالا، مساحت 223 متر مربعی با دو حمام و یک آشپزخانه اوپن که به یک تراس بزرگ روی پشت بام با منظره شهر خیره کننده باز می‌شود، ارائه می‌دهد. اگرچه بازسازی شده است، استخوان‌های اصلی خانه‌ها دست نخورده نگه داشته شده و به نسخه اصلی خود وفادار می‌مانند. به عنوان مثال، تیرهای چوبی اکسپوز با رنگ مشکی روی سقف طاقدار و کفپوش چوبی طرح شورون، تصور فضایی با بافت تاریخی و پس‌زمینه روستایی را به شما می‌دهد.

خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان بزرگ 4 خوابه با تراس روی پشت بام در Beyoglu 1

مبلمان ضروری آپارتمان در مورد کمد آشپزخانه و حمام با ویژگی‌های طراحی معماری معاصر مطابقت دارد. آشپزخانه با کابینت‌های صفحه تخت خاکستری رنگ و یک جزیره آشپزخانه همراه با میزهای خاکستری ترکیب شده است. حمام‌ها دارای روشویی دو نفره، آینه، دیوارکوب و دوش هستند. دیوارها، کف و میزهای حمام یکسان با مواد و رنگ یکسان به پایان رسیده است تا یکپارچگی حفظ شود.

خرید ملک در استانبول شامل آپارتمان بزرگ 4 خوابه با تراس روی پشت بام در Beyoglu 2

وقتی روی تراس قدم می‌گذارید، چیزی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، رنگ‌های قرمز استفاده شده در نمای بیرونی و کاشی‌های طرح درخت شاه ماهی قرمز مایل به قهوه‌ای در کف تراس است که به طرز ماهرانه‌ای با منظره استانبول ترکیب می‌شود.

This property was published on 15-02-1401.
It was last updated on 22-05-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید