خرید دفتر کار در Beylikduzu استانبول

Ref: 11200
WhatsApp
M2 180
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : ₺4.500.000
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
این دفتر کار 180 متری دارای کولر، رادیاتور، کابینت، نورپردازی و آشپزخانه مجهز است و سقف آن نیز مزین به گچ‌ بری و طراحی است.

این دفتر کار وسیع و پرنور با مساحت 180 مترمربع در طبقات بالایی یک ساختمان قرار دارد و مشرف به شهر است. در منطقه  Beylikduzu در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و از موقعیت مکانی ممتاز با زیرساخت‌های شهری برخوردار است. به علاوه، نزدیک به دریا، مراکز خرید، بیمارستان‌ها و مراکز فرهنگی است.

این آپارتمان با طراحی داخلی شیک، دارای کولر، رادیاتور و کابینت است و روی سقف آن، تصویر آسمان طراحی شده که از لحاظ روان شناختی، محیط کار را ارتقا بخشیده و عاملی جالب برای ایجاد انگیزه در کارکنان است. پنجره‌های از کف تا سقف نیز نور طبیعی فراوان و هوای تازه را به داخل منتقل می‌کند.

خرید دفتر کار در Beylikduzu استانبول 0

علاوه بر این، این آپارتمان از قسمتهای مختلف با کاربری متمایز تشکیل شده است. بعضی از اتاق‌ها با پارتیشن شیشه‌ای تقسیم بندی شده‌ و در مواقع نیاز، برای حفظ حریم خصوصی از کرکره استفاده می‌شود. کف آشپزخانه و راهرو با سرامیک مشکی پوشانده شده و کف اتاقها پارکت لمینت است.

آشپزخانه مجهز و شیک این دفتر، فضایی کاربردی برای پخت و پز است. کابینت‌های آشپزخانه سفید هستند، کانتر روی کابینتها مشکی، و کاشی‌های افقی بین کابینت‌های ردیف بالا و پایین، سفید و مشکی هستند. آشپزخانه همچنین دارای یک هود استیل ضد زنگ و سینک است.

خرید دفتر کار در Beylikduzu استانبول 1

این دفتر بزرگ و کاربردی، واجد شرایط شهروندی ترکیه است، و خریدی عالی برای پرونده شهروندی شما خواهد بود. چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهروندی ترکیه و فرصت های سرمایه گذاری هستید، لطفا با ما تماس بگیرید. همچنین، می توانید برای اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید.

خرید دفتر کار در Beylikduzu استانبول 2

This property was published on 06-05-1401.
It was last updated on 17-08-2022.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید