خرید آپارتمان در ترکیه، منطقه قاضی عثمان پاشا استانبول

Ref: 20237
WhatsApp
قیمت
2+194-101 m2 -
3+1117-144 m2 -
تغییر واحد پول
تخفیف 10%
تاریخ تحویل May 2024
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این مجتمع در استانبول قاضی عثمان پاشا واقع شده و مناسب اخذ شهروندی ترکیه و اجازه اقامت است. همچنین واحدهای 2 و 3 خوابه و امکانات اجتماعی ارائه می دهد.

این پروژه مسکونی در منطقه پر جنب و جوش Gaziosmanpasa در استانبول، فضاهای زندگی مدرن و راحت ارائه می دهد. این پروژه در حال حاضر در حال ساخت است و برای تحویل در ماه مه 2024 برنامه ریزی شده است. اسناد مالکیت آماده هستند.

خرید آپارتمان در ترکیه، منطقه قاضی عثمان پاشا استانبول 0

این پروژه شامل یک بلوک با 50 آپارتمان و 6 فروشگاه تجاری است که محیطی با کاربری مختلط را برای ساکنان فراهم می کند. طراحی بلوک از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و کاربردی است و عناصر معماری معاصر را در خود جای داده است.

آپارتمان های داخل پروژه به طور مدبرانه طراحی شده و با ویژگی های مدرن مجهز شده اند. قسمت آشپزخانه دارای هود، اجاق گاز و فر است. فضای داخلی شامل تهویه مطبوع و گرمایش از کف است. سیستم اینترکام (آیفون) نیز در دسترس است که ارتباط آسان بین ساکنین و مهمانان را تسهیل می کند. آپارتمان ها مجهز به سیستم اخطار آتش نشانی، امنیت و گاز هستند. علاوه بر این، یک ژنراتور برای تامین انرژی در مواقع اضطراری نصب شده است.

خرید آپارتمان در ترکیه، منطقه قاضی عثمان پاشا استانبول 1

ساکنان این پروژه به امکانات اجتماعی مختلفی دسترسی خواهند داشت:

  • سیستم امنیتی 24 ساعته و دوربین های مدار بسته
  • اتاق تناسب اندام
  • سونا
  • زمین بازی
  • پارکینگ خودرو

موقعیت مکانی پروژه عالی است. خدمات حمل و نقل اتوبوس و مینی بوس در مقابل پروژه در دسترس است و شما را به نقاط مختلف شهر متصل می کند. این پروژه تنها دو دقیقه با بیمارستان ها و مراکز درمانی فاصله دارد. Vialand، یک مقصد سرگرمی و خرید محبوب، در فاصله چند قدمی قرار دارد. علاوه بر این، فرودگاه بین المللی استانبول تنها 25 دقیقه با مجتمع فاصله دارد.

این پروژه مسکونی در Gaziosmanpasa استانبول یک هدف سرمایه گذاری جذاب برای افراد یا خانواده هایی است که به دنبال فضای زندگی مدرن و راحت هستند.

خرید آپارتمان در ترکیه، منطقه قاضی عثمان پاشا استانبول 2

This property was published on 01-10-1402.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید