آپارتمان های امروزی در استانبول با چشم انداز بسفر در اوسکودار

Ref: 17792
WhatsApp
قیمت
2+162 m2
3+1121 m2
4+1190-258 m2 -
5+1255-301 m2 -
Seller's currency is Turkish Lira, show prices in Lira.
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2023
12 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
لیست قیمت این پروژه ممکن است نیاز به بروزرسانی داشته باشد.
آپارتمان های با دید بسفر در استانبول اوسکودار با معماری جذاب با استفاده از چیدمان های مختلف و پلان های دوبلکس مناسب اخذ شهروندی ترکیه.

با منظره منحصربه‌فرد بسفر از استانبول و سبکی متمایز، این پروژه‌ی کاملاً جدید، با آثاری از طراحی خلاقانه، در استانبول اوسکودار، محله برهانیه، در فاصله 10 دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه‌های مترو و متروبوس واقع شده است. این پروژه با داشتن معماری استادانه و دکوراسیون داخلی، نمایانگر نماهای باکیفیت و پرداخت‌های ظریف است. این آپارتمان‌های Uskudar با جدیدترین استانداردها، با فضاهای باز سبز و زندگی راحت طراحی شده‌اند.

آپارتمان های امروزی در استانبول با چشم انداز بسفر در اوسکودار 0

این اقامتگاه 4 طبقه 2 بلوکی در 5380 متر مربع ساخته شده است که دارای 27 آپارتمان با طرح بندی بین 1+2 تا 2+5  با 62 تا 301 متر مربع فضاهای نشیمن است. در حالی که تنفس با مناطق سبز وسیع آن زندگی شما را آسان‌تر می‌کند، می‌توانید وسیله نقلیه خود را در پارکینگ خصوصی نیز پارک کنید. علاوه بر این، خانه‌ها دارای بالکن و انباری هستند.

این توسعه، که در آن می‌توانید از فضای داخلی بزرگ و آشپزخانه‌های بسته لذت ببرید، دارای فضاهای نشیمن جادار و بدون مانع است که به شما امکان می‌دهد مناطق خصوصی و اجتماعی ایجاد کنید، چه زمانی را به تنهایی یا با خانواده خود و یا پذیرایی از مهمانان بگذرانید. مشخصه این آپارتمان‌های زیبا دارای طراحی‌های شیک و نورپردازی طبیعی داخلی است که با پنجره‌های گسترده از کف تا سقف تقویت شده است.

اتاق خواب‌ها به گونه‌ای مدبرانه طراحی شده‌اند که نور و فضای طبیعی را بهینه کنند و پناهگاهی آرام و زیبا برای استراحت فراهم کنند. حمام‌های اختصاصی از جنس مرمر، حمام‌های خانوادگی و رخت‌کن با بالاترین استانداردهای کیفیت و مهارت تکمیل شده‌اند.

فرصت را غنیمت بشمارید و در این خانه ها سرمایه گذاری کنید که به طور بالقوه واجد شرایط شهروندی ترکیه هستند.

موقعیت

Uskudar در دره‌ای در کنار بسفر و دریای مرمره، در همسایگی Kadikoy، Beykoz، و Umraniye قرار دارد. این محل، ساحلی زیبا با امکانات توریستی، رستوران و کافه دارد. از معروف‌ترین جاذبه‌های Uskudar می‌توان به Mihrimah Sultan Camii، پل شهدای 15 جولای، Semsi Pasa Camii و Beylerbeyi Sarayi اشاره کرد. این مکان گزینه‌های حمل و نقل مناسبی را ارائه می‌دهد و 7 دقیقه با ماشین تا پل، 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروبوس برهانیه، و 15 دقیقه پیاده‌روی تا نزدیکترین ایستگاه مترو (آلتونی‌زاده) فاصله دارد. همچنین به دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها نزدیک است:

آپارتمان های امروزی در استانبول با چشم انداز بسفر در اوسکودار 1
  • دانشگاه 29 می استانبول
  • دانشگاه Sehir استانبول
  • دانشگاه بازرگانی استانبول
  • دانشگاه اوسکودار
  • بیمارستان مموریال
  • بیمارستان Vanity Estetik
  • بیمارستان بسکنت
  • بیمارستان Dünyagoz Altunizade

این املاک استانبول قرار است در دسامبر 2023 تحویل شوند و توسعه‌دهنده یک طرح پرداخت با پیش پرداخت و 12 ماه اقساط ارائه می‌دهد.

This property was published on 10-02-1402.
It was last updated on 08-05-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید خانه در استانبول
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید