خرید ویلای بزرگ 5 خوابه با استخر اختصاصی در آنتالیا

Ref: 11267
WhatsApp
M2 450
قیمت
قیمت اصلی به ارز فروشنده : $551,627
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
این ویلا 2 طبقه دارای 4 حمام، 5 اتاق خواب، آشپزخانه اوپن، 3 بالکن جادار و یک استخر است.

این ویلای دو طبقه در Dosemealti آنتالیا در زمینی خصوصی به مساحت 605 متر مربع واقع شده است. مساحت داخلی 450 متر مربع با 5 اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، 4 حمام، 3 بالکن بزرگ و یک استخر خصوصی مستطیلی شکل تشکیل شده است.

خرید ویلای بزرگ 5 خوابه با استخر اختصاصی در آنتالیا 0

بالکن‌های هر طبقه مشرف به استخر هستند و هوای تازه و نسیم تابستانی را به داخل خانه هدایت می‌کنند. آنها برای محافظت در برابر قرار گرفتن در معرض مستقیم باران و خورشید سایه‌بان دارند. همانطور که به داخل ویلا می‌روید، با رنگ‌های خاکی تیرهای درهای چوبی، راه پله‌ها و ستون‌های پوشیده شده با پنل‌های چوبی به شما خوشامد می‌گوید. شومینه در اتاق نشیمن قرار دارد و فضای دنجی را ایجاد می‌کند.

خرید ویلای بزرگ 5 خوابه با استخر اختصاصی در آنتالیا 1

آشپزخانه مدرن با پلان باز در مقابل درب ورودی اصلی قرار دارد. این آشپزخانه مجهز به لوازم باکیفیت است، از جمله اجاق گاز، فر، هود و کابینت‌های سفید همراه با میزهای مشکی، که ظاهری یکپارچه با خطوط براق و تمیز ارائه می‌دهد. در طبقه بالا اتاق خواب‌های بزرگ وجود دارد.

از دیگر جزئیات قابل توجه ویلا می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، کمد دیواری توکار در ورودی، پرده، بالکن سرپوشیده برای استفاده در تمام طول سال، درب ورودی استیل ضد زنگ، سرویس بهداشتی باکیفیت در حمام، پرده های خارجی و پنل های خورشیدی و آنتن ماهواره مرکزی اشاره کرد. علاوه بر این، دیوارها با رنگ ساتن ضد آب و کف با کاشی لمینت و سرامیک تکمیل شده است. پنجره‌های دوجداره پی وی سی با کیفیت بالا عایق کاملی را ارائه می‌دهند. سقف‌ها با گچ تخته تکمیل شده و با نورافکن‌ها و نورپردازی آبی رنگ تزئین شده‌اند تا فضای اتاق‌ها را بهبود بخشد.

خرید ویلای بزرگ 5 خوابه با استخر اختصاصی در آنتالیا 2

این ویلای دیدنی فرصتی برای اخذ شهروندی ترکیه نیز فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شهروندی و خرید ملک در ترکیه به دست آورید، لطفا با ما تماس بگیرید.


فاصله‌ها

14.5 کیلومتر تا دریا
17.5 کیلومتر تا ساحل آنتالیا
26 کیلومتر تا فرودگاه
فاصله تا جاده اصلی 600 متر

This property was published on 27-02-1401.
It was last updated on 19-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید