خرید آپارتمان های مدرن در Altintas آنتالیا با استخر و طرح پیش پرداخت

Ref: 11541
WhatsApp
قیمت
1+1 73 m2 -
2+1104 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Dec 2022
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
خرید آپارتمان های شیک در منطقه Altintas آنتالیا در یک مجتمع مسکونی با امکانات متعدد و طرح پیش پرداخت

این آپارتمان های جذاب در Altintas آنتالیا قرار دارند و شامل استخر روباز، سونا، سالن بدنسازی و زمین بازی هستند. طرح پرداخت خرید این واحدها به صورت 50 درصد پیش پرداخت و اقساط ماهانه است. در ساخت این آپارتمان ها از مواد و مصالح مرغوب استفاده شده و دکوراسیون داخلی آنها به بهترین شکل طراحی و اجرا شده است. انواع واحدهای آپارتمانی شامل 1+1 و 1+2 می باشند.

خرید آپارتمان های مدرن در Altintas آنتالیا با استخر و طرح پیش پرداخت 0

این مجتمع دارای امکانات متعددی از جمله استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی و زمین بازی کودکان است که آن را به مکانی عالی برای بالا بردن روحیه ساکنین تبدیل می کند. هر ساختمان دارای یک آسانسور است و فضای بیرون مجتمع با محوطه سازی فضای سبز تزئین شده و مسیرهای پیاده روی اطراف آن را احاطه کرده اند؛ به گونه ای که ساکنین در این محیط مطبوع تمایل بیشتری به انجام فعالیتهای فیزیکی و اجتماعی پیدا می‌کنند. این مجتمع همچنین دارای گیت ورودی و خدمات و نگهداری 24 ساعته است و دوربین های مداربسته در نواحی مشترک مجتمع نصب شده‌اند.

خرید آپارتمان های مدرن در Altintas آنتالیا با استخر و طرح پیش پرداخت 1

در فضای داخلی، درب ورودی این واحدهای مسکونی از فولاد مرغوب است و راهروها و آشپزخانه مجهز به کمد و قفسه می باشند. دیوارها و سقف ها نیز با رنگ ساتن ضد آب نقاشی شده اند. این آپارتمان‌ها همچنین دارای پنجره‌های دوجداره PVC بسیار با کیفیت مجهز به کرکره اتوماتیک هستند تا صاحبان خانه بتوانند به راحتی میزان نور را تنظیم کنند.

خرید آپارتمان های مدرن در Altintas آنتالیا با استخر و طرح پیش پرداخت 2

در اتاق خواب اصلی یک کمد دیواری جادار تعبیه شده است. آشپزخانه‌ها اوپن هستند  و مجهز به وسایلی مانند فر، اجاق گاز و هود می‌باشند. علاوه بر این، لوازم بهداشتی و توالت فرنگی با کیفیت نیز در حمام ها موجود است. همه واحدهای آپارتمانی دارای آنتن ماهواره مرکزی، دیافون و کولر می‌باشند.

This property was published on 07-04-1401.
It was last updated on 23-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید