خرید ملک در آنتالیا با امکانات هتل 5 ستاره

Ref: 14054
WhatsApp
قیمت
1+1 90-167 m2 -
2+10-137 m2 -
تغییر واحد پول
تاریخ تحویل Sep 2024
24 ماه اقساط
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
آپارتمان‌های هوشمند 1+1 و 1+2 با طراحی پیشرفته، برخی با استخر در تراس و امکانات هتل 5 ستاره و خدمات شاتل در Altintas آنتالیا

این پروژه با کیفیت بالا که در Altintas آنتالیا، تنها 3.6 کیلومتر از دریا فاصله دارد، با امکانات هتل 5 ستاره و خدمات شاتل، پذیرای خریداران است و واحدهایی با طراحی خوب، برخی از آنها با استخر خصوصی در تراس ارائه می‌کند. مهمتر از همه، با ساحل خصوصی که فقط برای ساکنان در نظر گرفته شده است، خود را از همتایان متمایز می‌کند.

خرید ملک در آنتالیا با امکانات هتل 5 ستاره 0

این پروژه شامل یک بلوک 8 طبقه است که اندازه هر طبقه به سمت طبقه بالا کاهش می‌یابد تا به شکل کروز منعکس شود و آپارتمان‌های 1 و 2 خوابه را در خود جای دهد. این واحدها، از 90 تا 195 متر مربع، دارای چیدمان‌های جادار هستند که جایگزین متراژ استاندارد شده همان پلان‌های طبقاتی می‌شوند که معمولاً بین 60 تا 90 متر مربع مساحت دارند.

نمای پروژه در سطح خیابان متعلق به مغازه‌ها و سوپرمارکت‌هایی است که با مسدود کردن دید از کنار خیابان، مکان خصوصی‌تری را برای فضاهای نشیمن و استخر روباز ایجاد می‌کنند. دومین ویژگی اصلی، استخر تاجی شکل است که توسط فضای سبز و مناطق حمام آفتاب احاطه شده است که محور مرکزی سیته را اشغال کرده است.

از استخر تاجی شکل گرفته تا طراحی خارجی جذاب، امکانات هتل 5 ستاره، استخرهای روی تراس و ساحل خصوصی، این پروژه مجلل یک تجربه زندگی منحصر به فرد در آنتالیا را ارائه می‌دهد.

سایر امکانات اجتماعی که طراحی را شبیه به یک هتل 5 ستاره می کند شامل استخر سرپوشیده، سرسره های آبی، مرکز تناسب اندام، زمین بازی کودکان، منطقه باربیکیو، سینما، دفاتر، و مرکز اسپا با حمام ترکی، سونا و یک اتاق بخار است.

خرید ملک در آنتالیا با امکانات هتل 5 ستاره 1

در خصوص واحدهای مسکونی، آنها مطابق با استانداردهای لوکس طراحی شده اند و با سقف‌های تکمیل شده با گچ تخته، پنجره‌های دوجداره پی وی سی، درب‌های ورودی فولادی ضد زنگ، آبگرمکن برقی، کف کاشی و سرامیک، تهویه مطبوع، سیستم خانه هوشمند ، سیستم گرمایش از کف و پرده‌های خارجی اتوماتیک ارائه می‌شوند. آشپزخانه اوپن دارای کابینت داخلی و لوازم خانگی است. حمام‌ها نیز دارای سرویس بهداشتی باکیفیت هستند. سقف‌های تزئین شده با چراغ‌های LED و نورافکن یک سیستم روشنایی کارآمد را برای ارائه نور محیطی و برجسته ارائه می‌دهند. دیوارها با رنگ ساتن ضدآب رنگ آمیزی شده و عایق رطوبتی، حرارتی و صدا برای ایجاد محیطی کاربرپسندتر در نظر گرفته شده است.

این پروژه قرار است در سپتامبر 2024 به پایان برسد و 50 درصد پیش پرداخت و اقساط تا 2 سال با پرداخت هر 3 ماه یکبار ارائه شود. این املاک همچنین برای اخذ مجوز اقامت مناسب است.

خرید ملک در آنتالیا با امکانات هتل 5 ستاره 2

سایر خدمات

خدمات شاتل به ساحل، فرودگاه و مراکز خرید
خدمات نظافتی
نگهبانی 24 ساعته
نظارت تصویری
پذیرایی
پارکینگ‌های سرپوشیده و روباز

فاصله‌ها

فاصله تا دریا 3.6 کیلومتر
400 متر با حمل و نقل عمومی
3 کیلومتر با ساحل فاصله دارد
فاصله تا فرودگاه 500 متر
1.5 کیلومتر با مدرسه فاصله دارد
50 متر با سوپرمارکت فاصله دارد
فاصله تا جاده اصلی 7 کیلومتر

This property was published on 11-07-1401.
It was last updated on 23-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید