خرید خانه‌های نوساز در آنتالیا با 5 اتاق خواب و استخر خصوصی

Ref: 11335
WhatsApp
فروش به اتمام رسیده
M2 200
این املاک دوبلکس در Dosemealti آنتالیا دارای استخر خصوصی، جکوزی، سونا، 5 اتاق خواب و 4 حمام در فضای نشیمن 200 متر مربع است.

این مجموعه ویلایی در منطقه Dosemealti آنتالیا واقع شده است. مجموعه‌ای از ویلاهای دوبلکس در 14 کیلومتری دریا، 28 کیلومتری تا فرودگاه و 17 کیلومتری از ساحل واقع شده است. این پروژه دارای طراحی محوطه سازی شده زیبا و مناطق باربیکیو در فضای باز است و یک پارکینگ در سطح زمین که فقط برای ساکنان در نظر گرفته شده است.

خرید خانه‌های نوساز در آنتالیا با 5 اتاق خواب و استخر خصوصی 0

این ویلاهای دو طبقه 1+5 دارای 4 حمام، آشپزخانه اوپن، بالکن، سونا، استخر خصوصی و جکوزی است که فضای نشیمن 200 متر مربع را ارائه می‌دهد. آشپزخانه‌ها با کابینت‌های مشکی، پیش‌خوان‌ها و پشتی که با دیوارهای سفید رنگ تضاد دارد، به خوبی چیده شده‌اند.

خرید خانه‌های نوساز در آنتالیا با 5 اتاق خواب و استخر خصوصی 1

در طبقه بالا اتاق خواب‌ها واقع شده است و راه پله‌های چوبی با میله‌های کف تا سقف طراحی شده‌اند. پنجره‌های کف تا سقف نور طبیعی فراوانی را در هر دو طبقه ارائه می‌دهند و فضای داخلی را روشن و گرم نگه می‌دارند. سایر جزئیات مهم که آسایش و ایمنی صاحبان خانه را تضمین می‌کند، عایق رطوبت، حرارت و صدا، پرده‌های خارجی اتوماتیک، آنتن مرکزی ماهواره و درب ورودی فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا است. کف‌ها با سرامیک مرغوب در قسمت‌های مشترک و مرطوب و پارکت‌های چند لایه در اتاق خواب‌ها تکمیل شده است. بقیه ویژگی‌های فنی شامل دیوارهای رنگ آمیزی شده با رنگ ساتن ضد آب، پنجره‌های دوجداره پی وی سی مرغوب و سقف‌های تزئین شده با گچ است.

خرید خانه‌های نوساز در آنتالیا با 5 اتاق خواب و استخر خصوصی 2

This property was published on 13-11-1377.
It was last updated on 10-07-2023.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید