فروش آپارتمان مدرن در یک مکان مسکونی مرکزی در آنتالیا

Ref: 10401
WhatsApp
قیمت
2+195 m2 -
تغییر واحد پول
تضمین بهترین قیمت ملک تضمین بهترین قیمت ملک
فروش املاک مناسب برای خانواده در این مجتمع مسکونی مدرن در آنتالیا

این یک مجتمع مسکونی جدید و راحت واقع در منطقه موراتپاشا آنتالیا است که به خاطر خط ساحلی زیبایش شناخته شده است. این پروژه مدرن تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند تا از یک زندگی راحت تنها در 1.4 کیلومتری دریای زیبای مدیترانه لذت ببرید.

فروش آپارتمان مدرن در یک مکان مسکونی مرکزی در آنتالیا 0

موقعیت مناسب پروژه به ساکنان این امکان را می‌دهد که زندگی خصوصی خود را بدون دور بودن از مرکز شهر داشته باشند. با فاصله 3 کیلومتری تا ساحل و 2.1 کیلومتری تا مرکز شهر، می‌توانید یک روز آرام در کنار ساحل داشته باشید یا هر زمانی که بخواهید در قلب شهر باشید. این مجتمع مسکونی همچنین در کنار سوپرمارکت، جاده اصلی و حمل و نقل عمومی قرار دارد و همچنین تنها 12.2 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد و حمل و نقل را بسیار در دسترس قرار کرده است.

فروش آپارتمان مدرن در یک مکان مسکونی مرکزی در آنتالیا 1

این پروژه شامل مسیرهای پیاده روی، طراحی محوطه سازی، حریم خصوصی، نورپردازی در فضای باز، یک استخر روباز که در آن می‌توانید در آن استراحت کنید و یک زمین بازی برای فرزندانتان است. این مجموعه دارای نگهبانی و نظارت تصویری 24 ساعته است که خانه شما را به صورت 24 ساعته برای شما و خانواده شما امن می‌کند. ژنراتور، گاز طبیعی و یک آسانسور برای هر ساختمان نیز موجود است.

فروش آپارتمان مدرن در یک مکان مسکونی مرکزی در آنتالیا 2

هر مجتمع از 4 طبقه تشکیل شده است. واحدهای لوکس متنوعی از 1+1 تا 1+3 در دسترس هستند، با یک بالکن بزرگ که در آن می‌توانید از منظره پانورامای شهر، خیابان، پارک یا استخر لذت ببرید.

در داخل ملک شما یک آشپزخانه مدرن اپن و یک راهرو با مبلمان توکار، حمام با سرویس بهداشتی باکیفیت، لوازم خانگی متشکل از اجاق گاز، فر و هود وجود دارد. تهویه مطبوع، سیستم گرمایش با شوفاژ و رادیاتور، پرده خارجی و دیفون نیز وجود دارد. دیوارهای ساتن رنگ شده ضد آب، پنجره‌های دوجداره پی وی سی مرغوب، سقف‌های گچ کاری شده و درب ورودی از جنس استیل مرغوب فضای خانه شما را لوکس می‌کنند.

This property was published on 07-10-1400.
It was last updated on 15-04-2024.
درخواست اطلاعات بیشتر
افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها
نرخ ارز, 13 March 2024 1 USD=32.60, 1 EUR=35.61, 1 GBP=41.66

دیگر خانه های یافت شده در محدوده انتخابی

فرصت را از دست ندهید
ما هر روز املاک جدیدی را اضافه می‌کنیم
می‌خواهیم جدیدترین لیست املاک خود را به شما ارسال کنیم
خرید ملک در ترکیه
برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید